Reisgenoot Delhi-Kathmandu oktober 2010

Hallo,

Vanaf 13 oktober 2010 ga ik in Noord India rondreizen om vanuit Delhi in enkele weken in Kathmandu (Nepal) aan te komen. Ik ben een jongen van 22 jaar, net afgestudeerd. Ik was van plan om alleen te gaan en daar wel reisgenoten te ontmoeten, maar mocht iemand zin hebben om samen te reizen dan hoor ik het graag!

Hoi Ferdinand!

Zag net je berichtje, ik kom op 14 oktober aan, en wil waarschijnlijk ook door Noord-India reizen en dan door naar Nepal! Hoe lang wil je gaan reizen en heb je alles al gepland?!

Groetjes Leonie

Hey Leonie!

Leuk om te horen dat je ook een dergelijke reis hebt gepland. Om het een beetje spannend te houden en om nergens aan vast te zitten heb ik welgeteld één ticket geboekt, naar Delhi dus. Daar ga ik de eerste paar dagen een paar dagen enkele bekenden opzoeken en dan was ik van plan om zelf naar Jaipur te reizen per trein. Na enkele dagen Jaipur wil ik naar Varanasi, eventueel met tussenstops. Vanuit Varanasi wilde ik de grens naar Nepal op gaan zoeken.

Wat zijn jouw plannen verder? Alles al helemaal gepland of ook gewoon zonder een stricte planning?

Groetjes,

Ferdinand