Hallo,
Ik ga eind Juli afstuderen in Bangkok.
Het lijkt mij leuk om mensen te ontmoeten die misschien in deze tijd
ook in Bangkok zitten
Eventueel samen een appartement huren of iets dergelijks.
Laat wat van je horen als je hier interesse in hebt.
(Even over mijzelf; student Commerciele economie, 20 jaar, verslaafd aan Thailand, afstuderen in een het Sheraton hotel in Bangkok, hou van een feestje op zijn tijd…)
Groetjes, Andrea
Hey andrea!
ik vertrek 29 september naar thailand voor een rondreis van 4-6 maanden.
Bij mijn aankomst in bkk zouden we op zich samen wat leuks kunnen doen?
laat maar horen op [EMAIL=“kwezeltje@gmail.com”]kwezeltje@gmail.com ( msn )
groetjes
Geld voor mij ook.
Hey kwezeltje… zie ik je weer hier
moeten toch maar het e.e.a. afspreken. zie dat je ticket inmiddels vast staat. Ga mn best doen binnenkort wat langer op msn te blijven 
Zou leuk zijn om op bangkok af te spreken. Dan kan andrea ons misschien ook al wat mooie punten laten zien in (rondom) bangkok.
groetjess
Een vriend van mij die zelf afkomstig is uit bkk, zou dan eventueel ons kunnen introduceren daar.
Denk het ook wel larisa :)!
heb er nu al zin in hehe
groetjes
hey hey
lijkt me inderdaad leuk om samen iets te gaan doen (je zal bangkok ondertussen wel uit je broekzak kennen :-p )
vertrek de 5de augustus naar bangkok en blijf in azie tot eind januari…
je mag me gerust toevoegen op msn [EMAIL=“wr_sijbers@hotmail.com”]wr_sijbers@hotmail.com
da geld ook voor jou larisa als je intresse hebt 
kwezelt u heb ik al op msn zeker?
groetjes Wouter
Hoi!
Commerciele economie! Dat heb ik ook gedaan
Vervolgens Bedrijfskunde gaan studeren en daar nu net mee klaar. Okay, even ter zake:) Ik vlieg op 27 juli naar Bangkok en blijf daar dan eventjes om te acclimatiseren. Mocht je het leuk vinden om even met “een voor het eerst alleen reizende backpacker” (man, 24 jaar) op te trekken, stuur dan even een berichtje! Lijkt mij in ieder geval erg gezellig.
Alvast veel plezier!
Gerard