Reisgenoot Australie vanaf januari voor 6 mnd.

Hey allemaal,
Mijn naam is Carlijn (20 jaar) en ik wil vanaf januari voor 6 maanden naar Australie. Ik wil daar veel reizen, werken maar ook naar het strand, feesten en dat soort dingen.
Het lijkt mij leuk om dit met een reisgenoot te doen.
Lijkt het je wat? Laat een berichtje achter!
Groetjes Carlijn

He Carlijn,

Ik, Bob 26 jaar, zit momenteel al in Sydney. Ik wil ook graag vanaf januari reizen/werken/feesten. Als je nog steeds een reismaatje zoekt, laat maar weten. Ik heb nog niet echt een route, dus sta open voor suggesties.

Hey Carlijn.
Ik ben Babette Stroes en vlieg 15 januari naar Australie.
misschien een kleine kans dat jij dan ook die kant op vliegt maar het valt te proberen.
ik begin in sydney en vlieg daarna naar Brisbane daarna naar Cairs en mijn reis eindigd in Adelaide.

Misschien ontmoeten we elkaar nog ergens in australie
Groets Babette.
mailen kan op [EMAIL=“babettestroes@hotmail.com”]babettestroes@hotmail.com

Hey Bob.
Ik ben Babette 20 jaar en ga 3 maanden in me eentje naar australie.
Ik vlieg 15 januari en kom 18 januari aan in sydney.
Ik ken daar niemand en als jij daar toch bent dan kunnen we altijd contact houden en australie inwijden met een welkoms drankje.

Groetjes Babette
Mailen kan op [EMAIL=“babettestroes@hotmail.com”]babettestroes@hotmail.com

Heey Bob

Ik ben Merel 21 jaar en zit momenteel ook in Sydney, Bondi Beach in een appartement.
Na oud en nieuw wil ik verder omhoog langs de Oostkust, misschien ergens werken en dan terug via Ayers Rock naar Sydney… Ik weet nog niet hoe ik dit ga doen denk met de bus aangezien ik geen auto heb.
Maar het lijkt me leuker om samen met iemand te gaan, dus mocht je intresse hebben dan kan je me altijd mailen [EMAIL=“merel_mw@hotmail.com”]merel_mw@hotmail.com

Groetjes, Merel