Reisgenoot Australie/ N-zeeland februari 2008

Heej mensen!

Wie heeft net zoals ik het plan om rond februari 2008 naar Australie/Nzeeland te gaan? Dan voor ong 6 mnd…om te werken en reizen?!

Is er iemand die in Overijssel woont omg Enschede…want dan kunnen we een x afspreken! Wil alleen maar dan wel via een organisatie met groepsvlucht maar alleen reizen vind ik toch minder leuk dan samenreizen.

Ik hoor het wel!

Groetjes Karlijn:smirk:

G’day,
ik heb bijna hetzelfde plan. Minor detail: ik ga voor de tweede keer in 2 jaar :tongue: en maar voor 5 weken:tssk:. Ik vertrek begin februari en heb nog geen travelmate. Iemand interesse om het begin van haar/zijn trip samen te doen met iemand die al een beetje bekend is down-under ;)? Just let me know!

Greatz,
Jan-Willem

hi mates
ik zit vanaf 14 feb. 3 weken in Adelaide! misschien dat er ook andere mensen zijn zodat we samen de stad onveilig kunnen maken? :slight_smile:

Hoi Karlijn,
Ik ga half februari voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland en Australie. Mijn trip begint in Nieuw-Zeeland en na anderhalve maand ga ik naar Australie. In Australie was ik van plan om te werken.
Toevallig woon ik in Enschede dus als je voor die tijd wat wil afspreken dan laat het maar even weten.
Gr Inge

Hoi allemaal,

Ik kom ook uit de buurt van Enschede, het is zo’n 25 minuten rijden. Ik wil ook rond februari/maart die kant op en het lijkt me leuk om dat met iemand samen te doen.

Groeten Rob

He Rob,
Wanneer ga je precies die kant op?Op welke plaats land je dan?
Ik ben 25 febr in Christchruch en vanuit daar wil ik het zuidereiland bekijken en doortrekken naar Aukland. Daar heb ik 5 weken voor staan.
Laat maar ff weten of je gezellig mee wil.
Gr Inge