Hoi
Vanaf 3 april ben ik voor zo’n 5 weken vrij van werk. Ik reis enorm graag en wil van deze gelegenheid dan ook gebruik maken om nog eens lang op reis te gaan, rondtrekken welteverstaan.
Ik ben 22 jaar. Ik ging in 2008 voor drie maanden naar Bolivia en in 2009 voor een maand naar Zuid-Afrika.
Bestemming maakt niet uit. Elk land heeft wel iets moois te bieden.
Heb je interesse? Laat dan gerust iets weten via [EMAIL=“mahieu_stephanie@hotmail.com”]mahieu_stephanie@hotmail.com. (tussen mahieu een stephanie een _ !!!)
Groetjes,
Stephanie
Hoi,
Vanaf begin maart tot en met 13 mei zit ik in Argentinie, Chili en Peru.
Mocht je ook kiezen voor deze landen laat dan maar wat weten. Wie weet komen we elkaar tegen.
Groetjes Angela
Heylaba
Bedankt voor je reactie. Tof dat je zulke reis maakt! Doe je het helemaal op je eentje? Ik heb best wel interesse.
Waarschijnlijk is je reisweg al wat uitgestippeld. Waar ben je vanaf begin april?
Groetjes
Stephanie
Hey…
Ja, dat klinkt inderdaad heel goed. En uitdagend !! Ik wil zelf ook heel graag Zuid-Amerika willen zien, beleven en ontdekken… Het zou misschien leuk/ gezellig zijn om deze reis met iemand te maken. Ik ben een gezonde, spontane gozer van 28 jaar en houdt er veel van reizen. Het lijkt mezelf ook een leuk idee om iets van vrijwilligerswerk te doen daar, zodat je ook wat kunt betekenen en je staat dan direct in contact met de mensen daar !! Als je het een leuk idee lijkt hoor ik dat graag.
Groetjes Kenny
Hoi hoi
Ik heb ondertussen al heel wat rond gekeken en ik heb een superleuke groepsreis gevonden. Hij vertrekt in Zuid-Afrika, dan gaan we naar Zimbabwe, Zambia, Malawi, Tanzania, Zanzibar om dan uiteindelijk in Kenya te eindigen. Ik vond deze reis via Kilroy Travels.
Ik heb nog niet geboekt, maar ben het wel van plan. Het zou fijn zijn mocht er iemand meegaan…
Moest je interesse hebben, dan laat je maar iets weten.
Groetjes
Stephanie