Ik ben Judith, 25 jaar en ben op zoek naar iemand die mee wil naar Alanya. Voor mij komt 30 juni het beste uit. Maar kan altijd anders uiteraard.
Ben er al 2x eerder geweest maar ben sinds kort weer single en heb wel zin om ff weg te gaan. Vriendinnen kunnen niet dus wou ik het via deze manier proberen.
Ken er wat mensen en heb ook nog erg leuk contact met een aantal mensen daar. Dus die wil ik ook erg graag weer zien. Maar die werken allemaal 's avonds of 's nacht dus dan duren de dagen wel erg lang.
Wie heeft er zin om mee te gaan??? Wacht niet te lang want het is al bijna zover.
Hey, judith.
ik ben net zoals jij 25 en wou ook graag terug naar alanya maar kan ook niemand vinden, ook ik ken daar een aantal mensen die ik graag weer zou willen zien.
Ik zou graag met je mee willen ik kan alleen niet op 30 juni, mijn vakantie begint rond 27 juli en ik kan helaas niet schuiven.
Is het mogelijk voor jou om je vakantie op te schuiven?
groetjes miranda:p
Hey, judith.
ik ben net zoals jij 25 en wou ook graag terug naar alanya maar kan ook niemand vinden, ook ik ken daar een aantal mensen die ik graag weer zou willen zien.
Ik zou graag met je mee willen ik kan alleen niet op 30 juni, mijn vakantie begint rond 27 juli en ik kan helaas niet schuiven.
Is het mogelijk voor jou om je vakantie op te schuiven?
groetjes miranda:p
Ik zit al in Alanya, hier ben ik voor mezelf begonnen als makelaar.Ik ben er nu al een aantal maanden en in de avond en nacht werk ik niet.stel je verveelt je,kan je me altijd opzoeken.trouwens het is hier mooi weer, men zwemt al en jıj zit daar haha.groetje alkım
ik ben ook single, en wil ook wel graag paar weekjes richting de zon.
ben wel heel ietsie ouder (35), maar pas me altijd moeiteloos aan, ha ha .
ik ben in 2001 in alanya geweest, maar wil er best nog eens naar toe.
maar ook een andere bestemming, vind ik geen enkel probleem.
alleen 30 juni red ik niet op mn werk, paar weken later zou beter passen.