Reisgeno(o)t(e) zakelijk en als vrijwilliger

Reisgeno(o)t(e) gezocht voor zakelijke aktiviteiten in combinatie met vrijwilligerswerk in Benin.We kunnen op korte termijn vertrekken dus in overleg.Ik zal me even voorstellen mijn naam is Jan ben zakelijk al een aantal jaren onderweg nu 35 jaar en sinds een jaar of 4 ook op vrijwillige basis.Ben 49 jaar jong of oud en aan een nieuwe uitdaging toe.Het gaat om een combinatie van werk en ontspanning.Tenslotte zijn IT vaardigheden wel belangrijk,want daar heb ik niet veel tijd en genoeg kennis voor.

Groetjes, Jan

Hallo Jan,

Wat stel je je hierbij voor? Ik heb toch wel een aantal vragen zoals:

Om wat voor soort activiteiten en vrijwilligerswerk gaat het?
Wat zijn de kosten/verdiensten?
Wat voor soort IT vaardigheden moet je hebben?
Hoe lang duurt de periode in Bénin?
Via een persoonlijke mail kunnen we misschien verder praten.

Groetjes,
Tineke

Hoi Ineke,

Allereerst bedankt voor jou reactie.Het gaat om vrijwilligerswerk in het kader van eerste
levensbehoeften.Dit gaat geheel op vrijwillige basis,dus niet om geld.Daarnaast zal ik met
een aantal produkten de markt verkennen,om te proberen hieruit de de kosten te financieren.
Kortom gaan niet voor de poen.De reis zou ik het liefst per vliegtuig maken kosten circa €800,-retourvlucht en het overnachten zien we ter plaatse wel,althans is mijn mening.Regel jij liever de zaken op jou manier,dan heb ik daar geen problemen mee,wat niet inneemt dat ik een ,volgzaam’’ type ben.Kom maar met jou visie of kijk naar jou beste opties.

Groetjes,

Jan

Hoi Jan,

Ik ben dus Ad en heb redelijk wat IT-vaardigheid. Ben heel benieuwd wat voor project het is. Ik ben trouwens 47 en hou van reizen en vrijwilligerswerk is mij niet vreemd.
Ik hoor van je hopelijk.

Ad