Hola globetrotters!
Nu het zo keihard giet in dit kikkerlandje kan ik helemaal niet meer wachten om het vliegtuig in te stappen. Op 7 september start mijn reis. Dan vertrek ik naar Mexico om 6 weken Spaans te leren, te duiken en om de andere 6 weken vrienden op te zoeken die ik heb leren kennen toen ik daar in mijn eentje in 2010 aan t rondreizen was. Vanaf Cancun wil ik begin december vliegen naar Cuba. Ik heb al het één en ander opgezocht over Cuba, het is volgens mij een prachtig eiland en ik moet het zien! Er gaan zoveel verhalen rond over dat het heel duur is, dat je niet kan pinnen, dat met zn tweeën reizen beter zou zijn, dat je weinig backpackers tegenkomt omdat er geen hostels zijn, dat je flinke afstanden moet afleggen in de bus wil je een beetje van het eiland zien en dat Spaans spreken een pré is………Ik denk dat ik dat wel overleef. Maar omdat ik na Cuba door ga reizen naar Midden Amerika en Zuid Amerika is het kostenplaatje wel een beetje van belang en ik heb het idee dat met zn tweeën reizen in Cuba gezelliger kan zijn,omdat je dus niet in hostels terecht komt waar je met zn allen eet, feest, doorreist.
Om een lang verhaal kort te maken……mij lijkt het leuk om samen met een reisgeno(o)t(e) op pad te gaan. Het liefste zou ik een maand op Cuba willen doorbrengen, wie o wie is ook op zoek in de eerste week van december? Ik wil voor 7 december naar Cuba vliegen, want je mag 3 maanden zonder visum in Mexico verblijven.
Wil je wat meer info, dan snap ik dat….wellicht kunnen we in Nederland een keer afspreken. Mijn site van reisforum is niet erg up to date dus je mag me toevoegen op Facebook. Hierbij meteen maar een klein beetje informatie: ik ben Dionne; aangenaam, 25 jaar oud, woon in Haarlem, ben als 5jaar jongerenwerker (maar die job ga ik opzeggen), werk als vrijwilliger in poppodium Patronaat, houd ervan om naar muziekfestivals te gaan, Vlaamse pintjes te drinken, te surfen, te duiken en te tekenen……….Daarnaast heb ik alleen gereisd door Mexico en Thailand en ben ik net terug van India samen met een vriendin. Elk jaar citytrippin` met vriendinnen zeg ik ook geen ‘nee’ tegen. New York, Lissabon, Boedapest and so on.
Stuur me een e-mail mocht het je leuk lijken om samen op pad te gaan op Cuba
Grtz
Dionne:zon02: