reiservaring Peru 2013, geboekt bij cusco.nl

Wij komen net terug van een maand vakantie in Peru. Geboekt bij Maurice van Cuscoperu.nl, zie site.
We hebben een geweldige vakantie gehad, rondgetrokken, stuk van de inka trail gewandeld, gefietst en gezip lined. Fantastisch. Van te voren deze trip via bovenstaande site geboekt. Maurice heeft ons prima geholpen, een heel fijne reis met ons samengesteld waarbij alles klopte. Hotels, transfers en ook de binnenlandse vluchten. Peru was een geweldig land met lieve mensen en heel veel verschillende landschappen en klimaten. Nogmaals, we hebben een superfijne vakantie gehad en boek gerust bij hem. (Ik heb geen aandelen).

2 likes

Bedankt voor het delen van deze ervaringen. Wij vertrekken 22 september voor ruim een maand naar Peru en Bolivia geboekt bij Cusco Peru. Tot nu toe zijn we ook vol lof voor Maurice. Snelle reactie op onze mails, goede adviezen en zo te zien hele sfeervolle hotels die er besproken zijn. We kunnen bijna niet wachten tot het zo ver is…

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Hoi Marion en Annette,
Als je hoog gaat, veel coca thee drinken, geen enkele last van hoogteziekte gehad! En neem een warme trui mee (of koop een hele mooie apaca trui). Ook een warme broek is lekker boven in de bergen. Sokken en handschoenen overal te krijgen! Veel plezier en geniet!!
Adios Rose

Hoi Rose

Bedankt voor je berichtje.
Wij gaan ook hoog, in de Colca Canyon en in Bolivia.
Ik heb een warme trui en vest klaar liggen en zal een warme broek meenemen.
Had jij ook problemen met pinnen.?
Daar lees ik nogal eens over en dat lijkt me lastig.
Heb jij het meeste in soles betaald of ook dollars en euro’s gebruikt?

Nog 6 dagen werken.
Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar.
Vanaf volgende week zondag wordt het alleen nog maar genieten.
Groeten Marion

Hoi Marion,
Pinnen lukte meestal wel, soms moest je meerdere automaten proberen maar die zijn er dan ook meestal wel. Wij hebben ook altijd wat Euros contant mee en in uiterste geval van nood hebben we die ingewisseld. (Een keer geloof ik). Tegen ook een behoorlijke koers. Wij hebben altijd in soles betaald.
Wij zijn nu met ons fotoboek bezig en genieten weer van de mooie luchten. Zo blauw en zulk mooi landschap heb je nog nooit gezien. Nog even je laatste daagjes werken en dan genieten!!
Lieve groet,
Rose