bonjour, ben bezig met de voorbereidingen om volgend jaar een reis op de motor door marokko te gaan maken met een kleine groep vrouwen.
zoek motorrijdende vrouwen die dit eerder gedaan hebben om over hun ervaringen te horen. alvast bedankt voor jullie reaktie, Pat
Ik ben ook wel benieuwd. Ik ga dan wel niet op de motor maar als vrouw alleen per camper…
leuk dat je reageert! ben je al eens eerder in Marokko geweest?
Ja maar dat was niet voor een rondreis. Meer een stedentrip vanwaaruit we nog wel tripjes hebben ondernomen. Fantastisch land waar ik meer van wil zien. Mijn ouders hebben het per camper gedaan. Zelf zou ik het ook wel gaaf vinden het per motor te doen en kan ook wel motor rijden alleen heb ik geen rijbewijs dus ja… Wel in thailand een motor gehuurd voor een paar dagen. Daar mag dat op een gewoon internationaal rijbewijs.
Gezien ik echter veel langer denk weg te gaan lijkt een campertje me ook wel praktisch. Lekker mijn eigen huis mee.
Wel moedig van je om alleen te gaan.Wij willen voor de veiligheid toch liever met een kleine groep reizen. Nog nooit in Marokko geweest maar het trekt erg om met dit land kennis te gaan maken. bedankt voor je reaktie, je leest het wel als er vrouwen zijn die hun er varing met ons willen delen.
ciao Pat