Ik ben op zoek naar een betrouwbaar reisbureau in Sri Lanka, die ons kan adviseren over een rondreis en over hotelaccomodatie ter plaatse. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij een betrouwbaar adres geven. Dit omdat ik denk dat het goedkoper is om het via de mensen daar te regelen. Wij willen met ons gezin (2 tieners) 2 weken rondtrekken of een accomodatie op een plek en vanuit daar tochtjes ondernemen. En tenslotte willen we een paar dagen naar de maladiven. Tijdens het surfen kwam ik een heel mooi resort tegen het Tay-resort en spa, maar toen ik bij de prijzen aan kwam ben ik enorm geschrokken. Dus nu ben ik ook nog op zoek naar een goede en leuke accomodatie op de maladiven.
Hoi,
Wij zijn net 3 weken terug en hebben in principe alleen een vlucht geboekt. Daarnaast hadden we via mail en telefoon contact met Alex…een geweldige gids, die in Negombo woont. Via hem hebben we de rondreis incl. hotels, excursies etc geboekt voor een totaal prijs. Het was meer dan geweldig…met heel veel humor en enthousiasme heeft hij ons zijn land laten kennen, buiten de geeikte toeristen paden om; wij gaan zeker nog een keer terug om alles wat wij door de watersnood niet hebben kunnen doen te gaan bezoeken. Reclame maken mag niet op dit forum maar, als je meer wilt weten…stuur een prive mail. Veel succes.
Hallo,
Wij hebben al verschillende rondreizen gemaakt met inlandse gidsen. Aangezien we de volgende vakantie in Sri Lanka willen rondreizen, zijn wij heel benieuwd naar uw ervaringen. Wij houden van de natuur, wandelen, fietsen, contact met de lokale bevolking. Wij eisen geen luxe bij de overnachtingen (verzorgde hotels = OK). Gelieve terug te mailen naar [EMAIL=“rikdhaene1@telenet.be”]rikdhaene1@telenet.be. Alvast bedankt
Zij steunen belangeloos Sri Lanka en hebben samen met ons een heerlijke op maat gemaakte reis in elkaar gezet samen met hun contactpersonen in Colombo.
Al onze vragen/verzoeken fantastisch afgehandled en waar nodig/mogelijk in de reis verwerkt.
We reizen met privegids en overnachten op basis van halfpension in kleinere maar goede famaliehotelletjes met aan het eind een paar dagen luieren aan het strand.
Wij vertrekken 18 september voor ons avontuur door Sri Lanka.