Reisbuddy's gezocht voor 2 a 3 weken in November!!

Hey Hallo daar,

Ik ben Marlies (25) en wil graag in November 2 a 3 weekjes ergens vakantie vieren. Vanwege het feit dat vrienden van mij al andere plannen hebben, ben ik op zoek naar een gezellig reismaatje die zin heeft om met mij op vakantie te gaan en de zon op te zoeken. :zon02:

Hiervoor ben ik dus op zoek naar een gezellige reisbuddy, man of vrouw in ongeveer dezelfde leeftijdsgroep, die zin heeft een avontuur aan te gaan!

Ik houd ervan op vakantie wat cultuur en natuur tegen te komen en ben niet een uitgesproken feestbeest.

Momenteel heb ik nog geen plannen, al zou ik een road-trip door Californie wel super vinden…

Ik zou verder nog heel veel dingen in de wereld willen zien… :wereld:
dus kom maar op met je voorstel!

Laat me weten of je ook in November vrij bent en of je zin hebt samen iets te gaan ondernemen. (desnoods met een groepje ofzo…) :nod:

Groetjes Marlies

Marlies…ik zou eigenlijk deze reis met z’n tweeen maken…nu dus alleen…?
Eerst 2 dgn Washington (hoop te zien daar) en dan met de Amtrak Silver Meteor naar Orlando.
Orl-Wash by plane en dan weer ri Adam.
vertr.3 nov, terug in adam 18 nov…Alles geboekt en betaald…kosten zijn alleen het omboeken van de naam op de tickets…
Misschien heb jij wel zin om mee te gaan als het “klikt”…
In ieder geval succes!
gr Aad

Hoi,

ik heb de eerste 3 weken van november vrij en wil dan ook graag op reis! En het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan. Ik hou van avontuur, cultuur, sport (surfen/duiken oa) en af en toe een biertje doen:-)

groet,
ger (27)

Hallo Aad en Ger,

Bedankt voor jullie berichten!
Helaas begon de tijd te dringen, moest ik weten wat ik ging doen qua vakantie,in verband met mn werk en heb besloten volgend jaar een reis naar Nieuw Zeeland te gaan maken. The USA blijft nog bovenaan mn lijstje staan!!, maar voor dit jaar gaat het niet mee lukken.:crybaby:
Wellicht dat ik het in 2010 deze reis wil gaan maken…

Groetjes Marlies