Reisbuddys gezocht Noorwegen, Amerika, Australie in 2009

Hoi luitjes, ik wil een groepje organiseren met jongens/meiden voor 2009 om ergens heen te gaan, wat van het land te zien en lekker te stappen ook.
ben zelf 26 dus 20 - 30 jarigen meld je aan!
het is pas in 2009 dus we kunnne lekker sparen ervoor!
ik zal ook in hetzelfde post oplijnen wie er mee gaat om msn te ruilen en contact te onderhouden eventueel of voor iedereen zichtbaar het resultaat te laten zien wie er nou eigenlijk mee gaat.

over mezelf verder:
ik heet Ryan en ben 26 dus.
woon in alphen a/d rijn en wil steeds graag op reis maar iedereen is meer bezig met huisje, boompje, beestje.
maar ik wil nog wat zien van de wereld, ben militair dus zie best wel wat al maar heb er nog lang niet genoeg van. en bovendien de delen die ik kom kan je niet stappen :wink:

ik hoor graag van jullie!

mail is [EMAIL=“haarlemmer1@hotmail.com”]haarlemmer1@hotmail.com

:evil::teeth:

hallo hallo,

2009 is nog al ver, zullen we eerst 2008 niet overbruggen ;-).
maar waarom al niet lekker plannen voor 2009, dus hou me op de hoogte (als je wil)!

grt

Hoi,
Australie 2009 zie ik zeker zitten maar meerbepaald met een “Working Holiday Maker” visum dan.
Ik heb de kans nog tot 09/01/2008 om een visum aan te vragen want ik stap dan op tram 31, ik heb dan 12 maand de tijd om down under te reizen ( laatste vertrekdag ginds 09-01-2010.
Dat huisje, tuintje en kindjes gedoe is in mij nog helemaal niet opgekomen dus ik zou iet weten wat me hier ( in belgiê ) kan houden buiten ouders en familie dan.
Maar door de enorme vooruitgang van de communicatie mag dit zeker geen probleem vormen.

Ik ben David en binnenkort 31, wonende te aalst in belgiê.
ben sportief bezig met mountainbiken en op het pc’ke tokkelen.

David :wereld:

Hoi!

Ik heb het plan gevat om vanaf de zomer van 2009 een soort sabbatical te nemen en te gaan reizen. Ik wil wel graag de VS zien en Latijns-Amerika. Misschien kunnen we dan een stuk samen doen?
Ik ben trouwens een meid van 25 en kom uit Brabant.

groetjes, Jannie

mijn stand van zaken is veranderd, wegens enkele problemen bij het invullen van het W&H visum zal ik dit dus niet meer kunnen genieten want ondertussen ben ik er net 31 geworden ( en nog jonger van geest hihihihi ).
Mijn plan zal dus zijn; ofwel zo’n reis boeken door australie maar dees kost me iets teveel geld en dat heb ik zeker niet teveel.
Dus het andere plan is om gewoon een tourist of business visa aan te vragen, met tweede genoemde kan je er ook wat werken om je reis, onderdak wat te bekostigen als ik alles goed heb gelezen tenminste op de site van de Australian Goverment.
Het jaar zal waarschijnlijk wel in 2009 gebeuren.
Wie me nog info kan verstrekken, wel ik hou niemand tegen.

David