Reisbuddy Indonesië.. Event. Maleisie..Singapore.. januari/februari 2014

Hallo mensen! ik ben jong ( 25 jaar en ik droom al jaren van rondreizen, ik wil zo graag de wereld zien! Ik werk momenteel als ‘shopmanager’ in de detailhandel, maar ben met mijn baan niet gelukkig. Het kriebelt al jaren om een mooie reis te maken… Ik heb wel een vaste relatie en mijn vriend een koophuis, dus het is lastig om met hem te gaan.

Nu zoek ik dus eigenlijk een reismaatje, een vrouw van ongeveer mijn leeftijd. Ik heb nog geen must see’s, ik heb alleen het plan om te gaan voor een aantal maanden, misschien langer. Wie heeft er nog meer het plan om te gaan? Wie ben ik:

Iemand die tijdens het reizen er van houd om het ‘echte’ land te leren kennen, dus de cultuur en gewoontes ( en me daar uiteraard ook aan aanpas), ik wil graag veel dingen zien, maar ik hou ook van een dag aan het strand. Ik ben makkelijk in de omgang en ik maak makkelijk contact. Ik zoek dus iemand die niet verlegen is en ook dolenthousiast is, en af en toe wel houd van een wijntje op het terras of een feestje. Ik doe aan tennis, en ook aan Yoga. Mocht ik tijdens het reizen in geldnood komen, wil ik uiteraard ook gaan werken, hoe meer ervaring je opdoet, des te beter!

Zijn er meer mensen met deze plannen? of ervaringen? Ook zou ik heel graag naar Australie willen, maar betwijfel of dit een realistisch beeld is. Ik heb namelijk wel gespaard, maar heb gehoord dat Australie ontzettend duur is.

Wie wil er nog meer overwinteren? :-):chin: