Reisbuddy gezocht voor midden (en zuid?) amerika voor januari-juni 2010!

Hoi allemaal!

Ik ben net afgestudeerd en voordat ik aan de baanbaan ga, wil ik de eerste helft van 2010 midden (eventueel zuid) amerika een beetje ontdekken. Ik ben niet van plan van tevoren exact te bepalen waar precies heen te gaan, maar eigenlijk wil ik in ieder geval wel mexico (unless de mexican flue nog steeds gezellig doet daar…) en guatamala in. Daarnaast wil ik maximaal 2 maanden (het liefst aan het begin) in een weeshuis werken. I was thinking aan costa rica, voor een wat safere start. Verder hebben mijn plannen nog geen duidelijke vormen aangenomen, maar ik hoop hiervoor een reisbuddy te vinden. Ik hoop vooral iemand te vinden die er behoefte aan heeft in ieder geval de eerste stappen samen te zetten (inclusief het vlieggebeuren, daar ben ik namelijk niet zo’n ster in…). Ik zoek het liefst iemand die net als ik actief dingen wil ondernemen, maar dit ook wel af en toe wil afwisselen met een cultureel verantwoord cocktailtje in de zon…
Dus heb jij behoefte aan een reisbuddy like me? Let me know! Mailen is misschien het makkelijkst: [EMAIL=“peen_@hotmail.com”]peen_@hotmail.com

Groetjes, marleen