Reisblog Spanje: "Cádiz, een jaar binnen de muren van dreambubble city"

Hoi iedereen,

Ik heb tijdens mijn jaar in Spanje verhaaltjes geschreven over de dingen die ik tegenkwam, en ik dacht dat het leuk zou zijn om hier te delen met ervaren en minder ervaren Spanje-gangers… Ik ging er heen als motorrijdende geneeskunde student en ik kwam terecht als straatmuzikant, met heel veel leuke ontmoetingen en bijzondere situaties als gevolg… Als je het leuk lijkt, kun je mijn stukjes vinden op http://nellekereckers.waarbenjij.nu/reisverslagen/207486/cadiz-een-jaar-binnen-de-muren/1

Laat gerust ook weten wat je ervan vind!

Over twee weken vertrek ik weer naar mijn Spaanse “thuis” Andalusie, maar deze keer blijf ik in Sevilla voor een maand. Als je gemakkelijk op de hoogte wil blijven, kun je me ook volgen op facebook “Project Imagine all the people”.

Veel lees- en reisplezier!

hallo beste Nelly, ik ben niet meer zo piepjong, woon ook in N. Brabant, maar wij hebben 30 jaar in Spanje, Frankrijk, etc. doorgebracht met campers.
Heb ook Cadiz goed leren kennen onder meer. Ik vond het heel leuk om vooral dat stukje te mogen lezen, kenmerkend voor wat zich daar en in meerdere dorpen en steden afspeeld. Echter door het ouder worden gedwongen moesten wij onze reizen inperken en de camper verkopen helaas.
Wij waren gauw 11 maanden per jaar onderweg en leer je wel om met een beperkt budget om te gaan.
Ik wens je veel sterkte en plezier toe en succes met je studie. Hartelijke groeten van anneke en theo Tuitel, Gem. Moerdijk

1 like

Hoi Anneke en Theo, wat leuk om jullie berichtje te ontvangen :D. Dat klinkt inderdaad alsof we een aantal ervaringen gemeen hebben :). Ik kom uit Son en Breugel, vlakbij Eindhoven. En jullie? Wel erg jammer dat het reizen gedwongen ingeperkt is, maar hopelijk kunnen de herinneringen en verhalen dat leed een beetje verzachten…

Inmiddels ben ik een maand of drie geleden in Ecuador aanbeland, waar ook een heleboel ervaringen en gedachten tijdens mijn leven en vrijwilligerswerk hier stof zijn voor nieuwe verhalen… Vanaf Ecuador ligt de rest van Zuid-Amerika op me te wachten, dus als jullie het leuk vinden om daar af en toe iets over te lezen, kun je mijn stukjes vinden hier op wereldwijzer en op tinkywong.webnode.nl/blog :slight_smile:

Dankjewel voor jullie berichtje, veel plezier met de misschien wat kortere tripjes die ook erg leuk zijn denk ik, en misschien tot een volgende! Groetjesss uit Quito!