Reisblog 4 weken westcoast USA (2007)

Hallo,

Geen ReisMee-blog, maar iets wat ik destijds zelf heb geïmproviseerd. Het is een dag-tot-dag verslag van mijn families vakantie in Amerika in 2007. 4 weken lang door het westen touren langs de vele nationale parken en andere bezienswaardigheden.

Wellicht bruikbaar om inspiratie op te doen. Veel plezier!
Link naar website.

Leuk verslag Jurjen. Een hele reis! En veel plezier in Quebec, Canada’s finest!
Yeehaw

Hoi Jurjen, leuk reisverslag en volgens mij prachtige reis die jullie gemaakt hebben. Aangezien mijn man en ik half september ook een reis langs de westkust willen gaan maken, maar nog niet uit zijn over het vervoer dat we gaan gebruiken, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het je bevallen is met de camper. Zou je het een ander aanraden om hiervan gebruik te maken? En waar heb je eigenlijk geboekt? Ik heb een aanbieding gezien op holidaycars.com voor 1700 euro voor 3 weken, is dat een beetje redelijk? En hoe ben je aan de adressen voor campings gekomen? Heb je die vantevoren gereserveerd of ter plekke een dag of wat van tevoren geregeld? En hoe doe je dat in de steden? Las op je weblog wat over shuttles die overal naar toe rijden, dat klinkt erg makkelijk en goed geregeld. Wij hebben veel gereisd, maar nog nooit met een camper, dus was eigenlijk wel even benieuwd hoe dat precies gaat. Wij wonen overigens in Boston, dus zijn al in Amerika, en tja… als je dan toch al hier bent, wil ik ook graag zoveel mogelijk zien van het land. In ieder geval alvast bedankt voor je moeite!
Groeten Wencke