Beste allen,
In de tijd dat ik gereisd heb is , na alle avontuur en ervaringen, me vooral één ding heel duidelijk geworden, dit is helemaal aan mij weggelegd en hier zou ik een carrière in willen maken. Ik ben nooit helemaal zeker geweest van wat ik nu eigenlijk wil als het om een beroep gaat en na mijn reis heb ik dit gevoel wel. Het idee om aan de slag te gaan als reisleider speelt dan ook al een tijdje bij mij en ik weet dat er een aantal mogelijkheden zijn op het gebied qua studies. Ik durf eigenlijk niet zo heel goed te zeggen waar te beginnen en waar ik goed aan doe.
Is het überhaupt een verstandige zet om hier aan te beginnen ivm de huidige stand van de arbeidsmarkt?
Nu schijnt IVOR zo’n beetje de bekendste te zijn als het gaat om versnelde opleidingen en deze kost mij ook niet meteen een arm en een been, maar ik kan hier vrij weinig tot geen ervaringen over vinden, en aangezien ik veel reclame van ze voorbij zie komen heb ik hier niet het meest vertrouwde gevoel bij. Graag zou ik hier dus wat ervaringen van mensen over horen mochten jullie die hebben.
Daarnaast worden alternatieven en tips ook heel erg op prijs gesteld.
Alvast bedankt voor het meedenken.