Reisadvies e.d. nodig?

Hallo allemaal,

Mochten jullie advies of hulp (met tickets, accommodatie, visa e.d.) nodig hebben :zon02:, dan help ik jullie graag.
Ik ben reisadviseur :wereld:, met veel reiservaring en kan jullie dus van allerhande info voorzien.
Voor vragen, neem gerust contact op.

Groetjes
Linda

Dan kunnen we allemaal wel zo’n berichtje plaatsten. Er zijn op dit forum nog honderd mensen met veel reiservaring.
We zijn hier allemaal om elkaar te advies te geven.

Ik ben bezig zelfstandig iets op te zetten. Ik neem er dus uitgebreid de tijd voor en kan door mijn diploma meer uitzoeken.

jammer dat je zo reageert. Jou hoef ik dus al niet op weg te helpen. Wellicht zijn er andere mensen die er wel gebruik van willen maken.
Misschien kun je dit soort reacties beter niet plaatsen, is niet echt leuk toch?

Ik denk dat je beter iets duidelijker kunt zijn. Is het commercieel gedacht, of hoe bedoel je dit? Waarom kun je door je diploma meer uitzoeken? Reclame op Wereldwijzer is geen probleem, maar neem wel contact op met de betreffende forumbeheerder of Wereldwijzer redactie.

Ik wil graag zelfstandig een reisbureau opzetten, thuis wel te verstaan. Ik wil graag weten of daar belangstelling voor is.
Daarom heb ik er ook bij gezet, voor meer informatie neem contact op.

Met mijn diploma ken ik toch meer wegen, lijkt mij. Zo’n diploma heb ik je ook niet voor niks.

Via deze weg, en andere, wil ik bekijken of dit aanslaat en of ik volledig zelfstandig aan de slag kan.

Of je beginnend bent of niet, je maakt reclame voor reizen etcetera. Ik neem aan dat je de genoemde tickets niet voor niets gaat regelen, toch?

De intentie van Wereldwijzer is om informatie op het forum te delen en niet om mensen aan te sporen het vooral via mail of een pb te gaan helpen. Als je goede informatie hebt is dat zeker welkom, maar deel het dan a.u.b. wel met alle bezoekers hier.

Doe zoals velen hier, help mensen op weg en zet je website(s) in je handtekening. Zo kunnen mensen zelf beslissen of ze er een bezoek aan brengen. Het is maar een tip :wink: