Overwinteren en nieuwe mensen leren kennen in één klap.
Ik, een vrouw (54) zoekt mede-overwinteraar om appartement te delen, en natuurlijk is gezelschap ook een grote waarde.
Mijn verhaal, om te overwinteren is Fybromyalgie. De zon is de enigste manier om op die koud, kille dagen mijn ziekte te “ontvluchten”.
Ben jij op zoek net als ik naar een zeer gezond en aangenaam klimaat als dat van de Costa Blanca? Gelegen op een aantrekkelijk en gekend plaatsje Torreveija.
Vlakbij het zandstrand Playa del cura ligt Victoria del cura, een ruim appartement met 3 slaapkamers, 2 badkamers een terras met zicht op zee allemaal op het eerste etage dat bereikbaar is met een lift.
Binnenshuis is er een volledig ingerichte keuken met o.a. wasmachine, frigo, diepvries, microgolf, … Er is een ruime leefruimte, airco, TV vlaanderen internet wifi, beddengoed + handdoeken
U hoeft geen enkele trap te doen en lift is aanwezig.
alle horeca en winkels in de nabije buurt cafetarias restaurants terrasjes cremerie…
Vraag vrijblijvend meer informatie, je kan mailen lamarca11@gmail.com
Wees op tijd voor een gegarandeerde zonnige zomervakantie of een warmere winter dan in nederland
*De herfst zit in de lucht. Buiten beginnen de blaadjes te vallen en als ik 's ochtends mijn hondje uitlaat, raak ik verstikt in spinnenwebben.Och, ik vind de winter en herfst wel mooi hoor: eerst die kleurenpracht en dan later de koude dagen met sneeuw en ijs. Maar laten we wel wezen: zo mooi zijn herfst en winter alleen in reclames. De hoofdmoot van het koude seizoen bestaat uit grauwe, grijze dagen.