Wij zijn Aad en Agda. Leeftijd 61 en 62 jaar We hebben onze vakanties in het verleden kamperend doorgebracht. Vaak in Frankrijk. Wanneer we eind 2012 stoppen met werken willen we graag overwinteren in Spanje. Bij voorkeur aan de costa blanca. We willen een huis is of kleine villa huren, om daar steeds gedurende een maand te verblijven. We zoeken mensen om gezamelijk te huren dus om beurten een maand of 6 weken en zo de kosten te delen. We hopen hier informatie en reacties te krijgen van mensen die al ervaring hebben over deze manier van huren en verblijven.
Groeten van ons
hoy beste mensen,
Indien je interesse hebt om in een fijn appartement te overwinteren ? Ligging Aguas Nuevas II te Torrevieja. Het heeft 2 slaapkamers en een ruim balkon en is gelegen in een privee domein waar nog verschillende mensen ( meestal alleen maar er zijn ook een paar koppels) vast wonen . Er is een groot gemeenschappelijk zwembad maar dan ben je echt in de winter natuurlijk niet veel mee . Ik heb een paar keer aan Nederlanders verhuurd en 2 ervan hebben nadien ginder iets gekocht ; Mijn laatste (Belgische ) huurder is sinds mei wegens gezondheidsreden terug naar zijn thuisland moeten vertrekken
( 77 j ) .
doei,
Hallo,
ik heb in Rojales (Costa Blanca) een vakantiehuis 70m², op ca. 8 km van het strand (Guardamar). Overweeg dit huis te verhuren eind 2012.
Meer info : [EMAIL=“rhea.delaet@gmail.com”]rhea.delaet@gmail.com
groetjes
Rhea