Reis & stage

in juli ga ik voor een maand op bezoek bij vrienden in argentinie, maar ook had ik graag wat van het land gezien, daarom vraag ik me af of er groepsreizen van enkele dagen kunnen gemaakt worden(tegen een redelijke prijs). dit meer in het noorden van argentinie zoals la rioja, salta, cordoba, tucuman, jujuy, enz.

daarnaast zou ik volgend jaar ook een buitenlandse stage doen in argentinie.
ik ben studente verpleegkunde en volgend jaar zal ik de optie psychiatrie doen. daarvoor zoek ik meer info over psychiatrische instellingen in argentinie die hiervoor zouden openstaan.

vele groeten
shashake

Ook het noorden van Argentinië leent zich uitstekend voor alleen reizen hoor. Het is in Juli ook meestal aangenaam qua temperatuur (ofwel: niet zo ontzettend heet!). En als je in hostels overnacht kom je altijd wel andere reisgenoten tegen om eventueel mee op te trekken.

Mocht je liever georganiseerd reizen en in toeristenklasse hotels of beter willen overnachten, dan kunnen we altijd een offerte maken natuurlijk :teeth: Maar een groepsrondreis voor ‘enkele dagen’, ik denk dat dat moeilijk zal worden.