Hallo allemaal,
Ik zit op het moment in Amerika, in een klein stadje net buiten St. Louis. Mijn plan was om hier 3 maanden te blijven en MMA te trainen, na 2 weken begin ik me een beetje te realiseren dat het zonde is om mijn volledige tijd in Amerika aan trainen te besteden. Ik heb me dus voorgenomen om de laatste 4/5/6 weken te gaan rondreizen. Dit alles heb ik een beetje spontaan verzonnen en dus geen rekening mee gehouden in mijn budget, ik ben nog zo’n 5/6 weken hier aan het trainen en wil daarna gaan reizen. Ik schat dat mijn budget zo’n 2000 euro is en ik dacht zelf aan reizen via Amtrak en wel de volgende route:
St. Louis, via Chicago (geen tussenstop) naar New Orleans (ca.4 overnachtingen) naar Washington (2 overnachtingen) naar Phillidelphia (1/2 overnachtingen) naar Boston (1/2 overnachtingen) naar Chicago (2 overnachtingen) naar San Fransisco (3/4 overnachtingen). Tot slot naar LA met 1 overnachting.
Wat denken jullie? Teveel steden, mis ik mooie kansen, heb ik teveel tijd of te weinig tijd in de steden? Alles staat nog open maar New Orleans wil ik graag zien en vooral horen en proeven. Washington, Chicago en San Fransisco wil ik ook graag beleven de overige steden leken me gewoon wel cool. Eind April vertrekt mijn vlucht vanuit LA dus de hele rit moet in die hoek eindigen.
Hoe zijn de ervaringen met Amtrak, vooral op de lange ritten zal ik denk ik een bed moeten boeken (?) 4 nachten in een stoel slapen wordt je niet gelukkig van volgens mij.
Het is nogal veel realiseer ik me maar zoals gezegd, ik heb gister pas besloten mijn reis over een andere boeg te gooien en wil dat eind volgende maand al doen.
Tips, suggesties en adviezen worden zeer gewaardeerd!
Gr. Zef