Reis naar Indonesie (Bali)

hoi hoi,

ik heb nog geen idee hoe dit werkt.
ik ben 20 jaar en gemiddeld verstand van internet, maar ik kan van deze site nog geen wijs uit haha.
ik wil zsm (november als het kan) een reis maken naar Indonesië met mijn vriend.
ik heb al veel op internet gezocht maar mijn moeder raadde dit forum aan voor informatie.
ik wil jullie allemaal vragen waar moet ik heen, wat moet ik doen, waar moet ik boeken (333travel??, iemand ervaring mee?) graag een prive rondreis, niet te duur. Wanneer kan ik het beste reizen (november een goede maand op op vakantie te gaan) ik wil een beetje cultuur, winkelen, markten, tempels, gili eilanden bezoeken en zeker ook relaxen, maar wat actie mag ook! Jeetje ja kom met jullie tips, ze zijn erg welkom!

Liefs

Wij hebben hele goede ervaringen met Riksja Travel, vorig jaar een privé rondreis door Sri Lanka en nu weer privé rondreis geboekt voor september naar Bali en Gili Air. Prima begeleiding met leuke contacten.Zeker een aanrader.

1 like

Ik weet niet wat je budget is, maar je moet er wel rekening mee houden dat als je een priverondreis vanuit Nederland boekt dan je een paar honderd euro meer kwijt bent dan wanneer je het lokaal gaat regelen.

Ik koop meestal een reisgids en lees op fora om informatie te krijgen over m’n bestemming. Dit is voor mij een deel van de voorpret, ik zie het niet als weggegooide tijd.

Tickets kun je boeken bij tix.nl. Plekken om te overnachten staan in de reisgids, en beginnen op Bali vanaf 15 euro per kamer. Een auto met chauffeur voor een dag kost 40 euro.

Ik heb zelf goede ervaring met http://www.balihappytour.com/.

1 like

bedankt voor uw reactie! we hebben inmiddels de reis uitgesteld naar volgend jaar zodat we wat meer tijd hebben om te sparen! ik neem de tips zeker mee:)

voor excursies kan je ook terecht bij www.baliadventuretours.com