Wij gaan begin oktober naar India. Willen daar de “Gouden 3-hoek tour” gaan doen en aansluitend een aantal dagen Dehli en strandvakantie. Elke goede tip of ervaring is welkom.
Vriendelijke groet Frank
Wij gaan begin oktober naar India. Willen daar de “Gouden 3-hoek tour” gaan doen en aansluitend een aantal dagen Dehli en strandvakantie. Elke goede tip of ervaring is welkom.
Vriendelijke groet Frank
Voor een strand vakantie zou ik zeggen Palolem(Zuid-Goa). Mooi strand ,hutjes voor 200 à 300 IN ROEPI . Wij verbleven in Palolem in het Alessandra Resort voor 300 IN. ROEPI.Het was ons stekje voor 2 maanden…
Hoi!
Ik kan je een hele goeie chauffeur aanraden. Ik heb twee weken met hem gereisd. Daarna nog twee weken zelf. Ik heb een site voor hem gemaakt. www.kali-tours.com.
Hij weet je heel veel te vertellen, spreekt goed Engels. Hij woont in de buurt van Delhi. Hij is een goed mens en beschouwt je meteen als familie. Hij kan wel wat werk gebruiken. Echt een aanrader!!
Hij regelt hotels, treintickets, brengt je waar je interesses liggen en als er wat is kent hij veel mensen.
Als je meer vragen hebt mag je me mailen.
w[EMAIL=“Willemien_de_jong@hotmail.com”]illemien_de_jong@hotmail.com
groeten,
Willemien de Jong
ook ik vindt palolem erg leuk!!! rustig en goedkoop,.