Ik ben Alexandra, 21 jaar(bijna 22) en woonachtig in Zwolle.
Ik zoek een leuke, gezellige reisgenote(liefst vrouwelijk), om samen een van de abc eilanden te bezoeken. Ik wil daar eens rustig kunnen rondkijken omdat ik daar volgend jaar au pair wil zijn. Wat mij trekt aan deze landen, is dat ze over het algemeen Nederlands spreken. En het is er bijna altijd mooi weer… :vak02:
Verder wil ik daar lekker naar het stand, zwemmen en miss lekker winkelen. Ik ben niet echt een enorme cultuurfreak, maar wil best wel eens wat bezoeken daar of bekijken. Mij lijken 18 dagen wel een max, ook gezien het budget. Ik ben nu nog een student.
Wil je meer over mij weten dan mag je dat natuurlijk altijd vragen.
Wie gaat er gezellig mee, misschien zelf wel met meerdere daar een apartementje huren?
ik ben Kay 20 jaar en kom uit Brabant. ben net 2 maanden trug in NL na een fantastische reis in Thailand. reizen vind ik echt geweldig en ik wil graag veel meer van de wereld zien.
nu leeken de Antillen mij ook een heel mooi om eens te bezoeken, jou kennelijk ook dus dat komt goed uit.
mocht je er geen problemen mee hebben om wel met een man te gaan dan hoor ik graag van je en kunnen we wat meer informatie uitwisselen
Ik ben Kelsey, 21 jaar en kom ook uit Zwolle!
Vorig jaar juli heb ik mijn studie commerciële economie afgerond en wil nu erg graag voor een paar maanden naar Curacao of eerst een heerlijk lange vakantie daar.
Eigenlijk wil ik hier niet perse iets doen wat met mn studie te maken heeft maar een baantje in een restaurant/bar/club/iets met kinderen ofzo.
Ik zag dat jij ook nog een ander oproepje had gedaan om te gaan werken op Curacao.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?