Ik ben Alexandra, 21 jaar(bijna 22) en woonachtig in Zwolle.
Ik zoek een leuke, gezellige reisgenote(liefst vrouwelijk), om samen een van de abc eilanden te bezoeken. Ik wil daar eens rustig kunnen rondkijken omdat ik daar volgend jaar au pair wil zijn. Wat mij trekt aan deze landen, is dat ze over het algemeen Nederlands spreken. En het is er bijna altijd mooi weer… :vak02:
Verder wil ik daar lekker naar het stand, zwemmen en miss lekker winkelen. Ik ben niet echt een enorme cultuurfreak, maar wil best wel eens wat bezoeken daar of bekijken. Mij lijken 18 dagen wel een max, ook gezien het budget. Ik ben nu nog een student.
Wil je meer over mij weten dan mag je dat natuurlijk altijd vragen.
Wie gaat er gezellig mee, misschien zelf wel met meerdere daar een apartementje huren?
ik ben Kay 20 jaar en kom uit Brabant. ben net 2 maanden trug in NL na een fantastische reis in Thailand. reizen vind ik echt geweldig en ik wil graag veel meer van de wereld zien.
nu leeken de Antillen mij ook een heel mooi om eens te bezoeken, jou kennelijk ook dus dat komt goed uit.
mocht je er geen problemen mee hebben om wel met een man te gaan dan hoor ik graag van je en kunnen we wat meer informatie uitwisselen
Ik ben Kelsey, 21 jaar en kom ook uit Zwolle!
Vorig jaar juli heb ik mijn studie commerciële economie afgerond en wil nu erg graag voor een paar maanden naar Curacao of eerst een heerlijk lange vakantie daar.
Eigenlijk wil ik hier niet perse iets doen wat met mn studie te maken heeft maar een baantje in een restaurant/bar/club/iets met kinderen ofzo.
Ik zag dat jij ook nog een ander oproepje had gedaan om te gaan werken op Curacao.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil, maar weg wil ik zeker. En naar Curaçao!. Wat ik eerst wil(denk ik) is in de zomer een vakantie daar vieren, om het land een beetje te ontdekken. Waarschijnlijk ga ik per sep nog een opleiding volgen van maatschappelijke dienstverlening. En zou ik heel graag mijn stage in Curaçao willen doen. Maar wat ik ook wil is, daar per … willen werken… Maar waar moet ik dan beginnen… Heb jij daar al ervaring mee? Ik heb wel een leuke site gevonden voor vrijwilligerswerk, maar dan heb je dus geen inkomen. En ik zou dat wel graag willen.
Maar wat heb jij een beetje voor ogen? Misschien is het een leuk idee om eens te kletsen via msn, en een keertje ergens in de stad wat te gaan drinken?
haha het is net of ik mezelf hoor praten! Ik weet ook nog niet helemaal precies wat ik wil, heb al een hele tijd in mn hoofd dat ik heel erg graag voor een paar maanden naar Curacao wil dus nu wil ik het wel gaan doorzetten.
Mijn e-mail adres is kelsey-_@hotmail.com en op Facebook kun je me vinden op de naam Kelsey Bartels.
Lijkt me leuk om ideeën uit te wisselen!
ik wil zelf graag over 1,5 maand die kant op. Weet niet wanneer jij die kant op wil en wat je plannen zijn.
Ik zit zelf al langer dan een half jaar met deze gedachten… Ik wil na Curacao!!
Ik heb inmiddels al stappen ondernomen
Mijn ticket moet nog geboekt worden.
Lijkt me leuk om met meerdere personen die kant op te gaan!