Reis Mexico april 2011

Hallo allemaal!

Wij gaan 3 april richting Mexico voor een rondreis met strand verlenging. We vliegen van amsterdam naar cancun waar onze reis zal beginnen.

We zijn natuurlijk al aan het rondkijken wat we allemaal kunnen doen en wat de mooiste plekken zijn om heen te gaan. Nu hebben we al het een en ander gevonden maar mensen die er geweest zijn weten vaak de mooiste plekken te vinden. Dus onze vraag hebben jullie nog tips voor onze reis? Hier onder een overzicht van onze reis met de ideen die we tot nu toe hebben.

Dag 1 : amsterdam -> cancun (huurauto ophalen en naar hotel)
Dag 2 : Cancun -> Merida (chitzen itza)
Dag 3 : Merida (celestun nationaal park)
Dag 4 : Merida -> Campeche (Uxmal ruines)
Dag 5 : Campeche -> Palenque (agu azul, Misol-ha watervallen)
Dag 6 : Palenque (Palenque maya tempels)
Dag 7 : Palenque -> Chetumal
Dag 8 : Chetumal -> Playa del carmen (stoppen in Tulum)
dag 9 : Playa del carmen
Dag 10 : Playa del carmen
Dag 11 : Playa del carmen (Xel-ha park)
Dag 12 : Playa del carmen (Sian kahn bush tour)
Dag 13 : Playa del carmen (zwemmen met zeeschildpadden)
Dag 14 : Playa del carmen
Dag 15 : Playa del carmen -> Cancun -> Amsterdam
Dag 16 : Amsterdam

We willen graag een beetje curtuur, nhistorie, strand en veel natuur zien.

Dus mochten jullie ideen hebben dan horen we het graag!

Groetjes

Guido en Suzanne

Beste Guido en Suzanne,

Eind mei ga ik met mijn vriend naar Mexico voor dezelfde rondreis mét strandvakantie.
Het schiet al op voor jullie. Heel veel plezier en tips lees ik natuurlijk graag!

Groetjes,
Evelien

Hoi Evelien,

Het duurd inderdaad niet lang meer nu. Wel leuk dat jullie dezelfde reis gaan maken. Wij hebben inmiddels wel een hoop leuke dingen gevonden om te doen. Momenteel zijn we de reis op onze website aan het toevoegen en daar komt straks ook het reis verslag bij. Mocht je het leuk vinden dan kan je het daar bekijken.

www.guidosuzanne.tk

Waarschijnlijk kan je hier voor jou reis wel lezen wat wij allemaal gedaan hebben. Misschien kom je daar nog wel wat leuke dingen tegen dan.

Groetjes Guido