Reis- en taalboeken, landkaarten

Bestaat er een reisgids, een wat en hoe in Albanië (met vertalingen) en een actuele gedetailleerde landkaart van Albanië? Zo ja, waar zou ik die kunnen verkrijgen?
Bedankt alvast.

Beste dleseman,

Leuk van je interesse in Albanie! Er zijn wel bepaalde reisgidsen van Lonely Planet en ik weet dat er een paar Nederlandse Uitgevers bezig zijn met een Albanese reisgids, maar of er 1 bestaat heb ik eigenlijk geen idee van, dit omdat ik in Albanie woon en geen kijk heb op de markt in Nederland. Je zou misschien even op bol.com kunnen kijken, deze hebben altijd een uitgebruid assortiment van reisgidsen.

Mocht je gedetailleerde vragen hebben, kan je ze altijd aan mij vragen.

Groetjes Jorik

Op bol.com kon ik niets vinden, maar in mijn woonplaats Arnhem is een goede speciaalzaak met reisgidsen, de Noorderzon. Ik heb het volgende daar gekocht:

• Van uitgever Dominicus: Albanië van Hans van de Veen (NL-talig)
  • Wanderführer Nordalbanien Thethi und Kelmend van Huber Verlag. (17 wandelingen met kaart en ruime info)
  • Albanisch Wort für Wort van Reise know-how. (taalgidsje)
  • Albanien 1:220.000 ook van Reise know-how. (landkaart

Wow je gaat dus ook naar het noorden van Albanie! Super zeg! Zeker de moeite waard! Thethi en Valbona, hele mooie plekken!

Beste Dieselman,

Ik maak gebruik van de bradt travelguide voor albanie. Up to date informatie en veilig te bestellen via de uitgever. Wel engelstalig maar een zeer uitgebreide gids en net een vernieuwde versie verschenen in dit voorjaar

Veel plezier