er zullen ongetwijfeld een aantal backpackers hier aanwezig zijn. Wij gaan in april voor 4,5 maand backpacken door o.a. Thailand (en 3 andere landen in de buurt). Nu zijn wij al dagen aan het puzzelen met de verzekeringen…we komen er niet uit. Iemand nog tips/dingen waarvan je zegt ‘daar moet je op letten!’ ?
hoi
ik ben ook wel benieuwd.
ik zelf ga ongeveer 6 maanden weg en heb bij verschillende instanties gekeken maar met die reis verzekeringen mag ik niet langer dan 90 aan eengesloten dagen weg. Ik kom dan uiteindelijk uit op de veel duurdere verzekeringen van Joho ed.
dus als iemand verder nog iets weet?
groetjes lotte
p.s een annuleringsverzekering sluit ik niet af, maar het enigste wat ik dan ook van te voren regel is een vliegticket en misschien de eerste 2 nachten daar.
Wij hebben een ISIS verzekering via Joho afgesloten… is niet al te duur,
waar je op moet letten is hoelang een verzekering je dekt… waar je ook naar moet kijken is of je Nederlandse zorgverzekering je niet dekt voor de landen die je gaat bezoeken!!
Een reisverzekering dekt meer dan ziekenkosten alleen! Denk hierbij aan verlies en diefstal van spullen, vervoer naar huis (en vaak terug naar je vakantie adres) wanneer er iets met familieleden gebeurt enz…
ik ben meer dan zeer tevreden over Ohra permanente reisverzekering. ik heb ook de annuleringsverzekering en die is ook super!
betaal geloof ik 75 euro voor een heel jaar en mag daarvan 364 dagen per jaar in t buitenland zijn! ze hebben een uitgebreidde dekking en ik ben erg blij met hen!