Registratie social worker hcpc en vinden baan; iemand ervaring?

Goedemiddag, momenteel ben ik bezig met het registratie-proces bij de health & care professions council om in UK te mogen werken als social worker. Aangezien hier vrij hoge kosten aan verbonden zijn en het veel werk is alle info over de 4 studiejaren MWD te vertalen lijkt me het goed eens te vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met het zoeken en vinden van een baan in Engeland als social worker en die dit proces al hebben doorlopen. Ik ben erg benieuwd!

Alvast bedankt.

Hartelijke groet,

Christy

Hoi Christy,

Ik vrees dat ik je hier niet bij kan werken, maar als je op dit Groot-Brittannie-deel van Wereldwijzer even een korte zoektocht start, kom je meerdere leden tegen die bezig zijn met emigratie of al geëmigreerd zijn.
Niet iedereen komt hier na emigratie nog geregeld, dus de beste manier om hen te benaderen zal waarschijnlijk via prive-bericht zijn.

Hartelijk dank, dat is een goede tip!

Ik woon in middels al 4 jaar hier ik ben ook MWD’er heb me nog niet geregistreerd. Heb wel alles klaar staan ervoor. Baan vinden zou niet moeilijk zijn er is veel vraag naar social workers.

Maar het beste is toch om ergens te beginnen en ervaring op te doen. Zoek werk als Family support worker dat zou een goede stap zijn daarvoor moet he niet geregistreerd zijn.
Registratie duurt onv 6 mnd

1 like