redshirt krijgen geld...............

[ame=“Organizers hand out cash to red-shirt people - YouTube”]YouTube- Organizers hand out cash to red-shirt people[/ame]

dat is geen nieuws gebeurt al jaren en hoe denk je dat thaksin ooit gekozen is.

Jaja ik wist het wel !
Maar voor sommige het eens zien !
Thaksins way of live !

Vraag maar eens wat de gemiddelde Thai ervan vindt, voor wij buitenstaanders gaan oordelen over politiek welke ons niet aangaat :king:.

Sorry,
Ik oordeel niet.

nou hier is ie niet echt populair ken mensen die hebben hun hond naar hem vernoemd, en niet uit eerbetoon.

het geld wordt de contestanten ook al snel weer ontgrabbeld:
er is geen gratis eten-of vrijwel niet. Vooraleer ze het feestterrein opmogen, moeten ze door een controle en enorme rij verkoopstands van hunzelf heen-en al die oude rode T-shirts, voetenklappers etc-dat kan nu niet meer-dat moeten nieuwe worden-hier te koop.

De demonstratie in Bangkok schijnt hier in Chiang Mai de thuishaven van de redshirts toch niet zo erg te leven, ik heb vandaag welgetelt een tuk tuk met een rode vlag en een brommertje met een vlaggetje als support gezien.

En ik denk niet dat ze allemaal naar Bangkok zijn afgereisd.

Theo

Zo liep er een hond op Chaweng beach in 2006 vernoemd naar Zidane om zijn wereldberoemde kopstoot lol2.

Zoals ik het al heb vermeld,zullen deze demonstraties,kleinschaliger zijn dan de vorige,nu zijn het leger en de politiediensten goed voorbereid,wat niet het geval was de vorige keer.Mensen lokken met geld,tjaa?wie zal er dan anders komen om te demonstreren,“geen kat”(felix genoemd)gegroet:georgessiam.

begreep ook dat er ong 80000 demonstranten zijn in bkk denk toch een teleurstelling want een paar mnd geleden hoorde ik de rode t shirt leiders dat ze makkelijk 1 miljoen mensen op de been konden brengen.