Voor de website www.recreatiewoning.nl zoeken wij per direct redactionele auteurs die leuke artikelen kunnen schrijven over aan onze website gerelateerde onderwerpen.
Als je bijvoorbeeld leuke reistips kunt geven over een bepaald land, of je bent als makelaar werkzaam in de tweede huizenmarkt, maar ook kan het zo zijn dat je veel weet over het emigreren naar een bepaald land.
En zo zijn er natuurlijk nog veel meer onderwerpen te bedenken welke leuk zijn om over te schrijven en die voor onze website een toevoeging kunnen betekenen voor onze doelgroep.
Voordeel voor de schrijver is dat deze zijn bedrijf extra kan promoten op deze manier.
Als je meer informatie wilt over de mogelijkheden, mail dan naar service@recreatiewoning.nl
Ik schrijf regelmatig teksten voor bedrijven, ik maak foto’s en ik weet veel over verschillende landen uit jullie database te vertellen. Wat hebben jullie mij te bieden?
Ik krijg geen antwoord op de vraag wat jullie te bieden hebben. ‘Een leuk platform’ zie ik niet als een vergoeding voor mijn diensten.
Ik fotografeer en schrijf in opdracht, en heb onder meer portretten en reportages gemaakt voor Veilig Verkeer Nederland en de Universiteit van Utrecht. Wilt u meer weten of een vrijblijvende prijsopgave aanvragen? U kan mij mailen via [EMAIL=“info@fotoof.nl”]info@fotoof.nl.