Reclame op dit forum

Het zou beter zijn alle mensen die reclame voorzichzelf lopen te maken van dit forum te gooien. Als je zo goed en betrouwbaar bent praten andere mensen wel over je!

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Zeker kleine bedrijfjes hebben eerst bekendheid nodig voordat andere mensen over het bedrijf kunnen praten.

Het moet een soort van beleid van de administrators zijn: Sta ik wél of geen reclame toe?
Aangezien de site zelf ook werkt met reclame, werken de forums er ook mee…

mee eens. en dan een beleid wat voor alle subforums geldt.

Op “mijn” forum (Nepal), komen wel eens vragen naar trekkingbureaus in dat land. Wanneer iemand dan een bureau noemt waar ze tevreden over zijn, dan heb ik daar niet veel moeite mee.
Ik werk zelf af en toe voor een organisatie en probeer die naam niet te noemen, al zie ik dat ik het wel een keer gedaan heb, toen iemand vroeg met welke organisatie ik naar Everest base camp geweest ben.

Wanneer we denken dat iemand teveel reclame maakt posten we dat op het intranet en bekijken we wat we er mee moeten doen. Als het te erg is gaat het eraf.

Tja, wát precies is reclame? Ik zag hier net na de revolutie, toen er een negatief reisadvies was, mensen reclame maken voor hun eigen reisbureautje. Ik dénk dat er ook best veel Westerse vrouwen zijn die hun relatie overzee combineren met de een of andere vorm van ondernemerschap, al dan niet legaal, en al dan niet gehinderd door moraal en beroepsethiek.
Die heb je in ieder vakantieland, en Egypte vormt daarin geen uitzondering. Ik ken een internationaal messageboard waarin ze elkaar in het Engels zwart maken en van oplichting beschuldigen. Zodra je niet te maken hebt met een partij die je verantwoordelijk kunt stellen als er iets mis gaat, blijft het natuurlijk als het ware een gok.
En dan heb ik twijfels bij partijen die hun diensten aanbieden terwijl er een negatief reisadvies is. Je wéét dan nl. dat er geen verzekering uitkeert, en ze hebben bijna altijd niet genoeg reserves om dat risico zelf te dragen…