Ik wil graag eind dit jaar (eind november/begin december) rechtstreeks vliegen naar Goa. Ik heb al behoorlijk wat gegoogled maar niets gevonden. Weet iemand waar ik een rechtstreekse vlucht zou kunnen vinden? Vertrekplaats maakt niet heel veel uit, zolang het maar met de auto enigszins bereikbaar is (dus in Nederland, of eventueel Brussel of Dusseldorf of iets dergelijks). Alvast bedankt!
De enige Internationale vluchten die mogen landen in Dabolim Airport zijn chartervluchten, geen lijnvluchten. Dabolim heeft geen status van International Airport.
Enkele jaren terug heeft Thomas Cook rechtstreekse vluchten aangeboden vanuit Brussel als onderdeel van pakketreizen naar Goa. Je kon toen de lege plaatsen opkopen voor een prikje. Wegens gebrek aan interesse heeft Thomas Cook deze verbinding echter opgezegd.
Er zijn momenteel nog chartervluchten vanuit Groot Brittanië (Manchester) en Moskou. Misschien zijn er nog wel meer maar daar weet ik niks van.
Let op : als je bvb India binnenvliegt met een enkele lijnvlucht in een Internationale luchthaven (bvb Mumbai of Delhi) dan kan je niet vertrekken met een chartervlucht vanuit Dabolim, Goa als je daar een zitje zou hebben gekocht. De grenscontrole zal je niet doorlaten.
Bedankt voor de reactie. In dat geval zal ik een chartervlucht nemen, als is Engeland of Moskou me te ver. Weet iemand anders dan een chartervlucht die enigszins in de buurt is?
met Arke fly kan je direct van/naar Goa vliegen!
Beste,
Emirates vliegt over Dubai, dit is een goede optie voor een goede prijs.
Voor meer info [EMAIL=“kim@2india.eu”]kim@2india.eu of www.2india.eu (Muthulaksmi tours en Travels)