re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Ik zeg niets meer omdat ik al zei wat ik van vind…misschien zijn er nog voorstellen, “wait en see”…:kus:

Hoi Sopirla,hier mag je zoveel kletsen als je wil,daar dient deze topic voort.
Laat je maar eens lekker gaan op deze stamtafel kletstopic!!lol2

Dag, vrienden allemaal
Ik heb mijn dagschema afgebroken: door 12-13 en meer uren per dag voor het scherm spenderen, gisteren was de laatste dag: mijn ogen zijn rood, “janken” en pijn in beide bollen; overdag, zijn ze minder aangetast; dus eerst “forum” tot het donker wordt en dan voorbereidingen om naar “f…” London te gaan (excuseer, soms valt zo van die worden…
Ik moet gaan kijken wat nog binnen gevallen is…in mijn e-mail, ik ga niet ver, ik kom snel terug:kus:

Maar om op je vraag terug te komen… Vanavond eet ik goulash :smiley:

Ik eet vanavond Spaghetti! Mjam mjam :smiley:

Me too jammie jammieeeeee

Dit ga ik straks ff halen bij het frietkot!

Georges , toevallig toch een kleine prijs gewonnen…je bent helemaal out of the blue.

Allez, frieten!
Dat heb ik eergisteren gegeten, niet echt mijn ding maar af en toe best lekker.

Ik moet vanavond op m’n nichtje passen, dat wordt een drukke avond. :slight_smile:

Dus we zien je niet op wwz Danechka?:crybaby:
Dacht ze zal wel een schoteltje heerlijke spaghetti presenteren,maar neen ze eet alles lekker alleen op!:smiley:

Als dat net zo’n nichtje is als die van mij hoeft dat niet erg te zijn…

Ze is 5 jaar jonger dan ik en wil dus altijd de kroeg in :smiley:

En Zaan chapperoneerd wel graag, niet waar

Ach iemand moet zich opofferen :smiley:

Haha, mijn nichtje is nog maar vier… Het wordt dus geen kroeg maar gewoon lekker aan de limonade.

Ik beloof je dat ik wat overlaat en dat ik het later op de avond zal presenteren.
Je ziet me heus nog wel op WWZ hoor, m’n nichtje logeert hier maar moet gewoon op tijd naar bed.

…en ik, sinds met de WW bezig ben, vergeet ganse dagen te eten…en soms gaat de bloeddruk tegen 7/4 en dan val ik…neeeeen, niet dood, daarna sta ik op ! Bv, vandaag heb ik een grote tas koffie en sigaretten, allemaal geweldig lekker…

Ik heb gevraagd aan de forumbeheerder om mijn 2 posten te verwijderen in de rubriek ;ik neem mee.
Had het tervoren niet gezien,algoed dat Zaan me attent op gemaakt heeft.
Voordat je weet hebben we weeral hommels en dat wil ik vermijden.
vrienden zou zeggen eet smakelijk en tot straks.
georges.:dag:

Hehe, ik vroeg me ook al af waarom je over het avondeten begon in dat andere topic. Maar goed, eet smakelijk!

Eet ze Georges :dag:

Speciaal voor georgessiam!

http://www.freerecipes.org/wp-content/uploads/2009/07/spaghetti-bolognese.jpg

Dat ziet er heel lekker uit Danechka,zal het met smaak opeten!
Hoe is het met je 4 jarige nichtje,is ze al in dromenland?