re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Leuk dat je altijd filmt op reis! :slight_smile:

Op deze : http://www.vegasforum.ae-video.nl/index.php , maar ook op die van Canon.
Het videomontageforum.nl heb ik nu ff bekeken

Nou, dat is wel leuk, maar er kleven ook een paar nadelen aan.
Soms gaan er amateurfotografen voor mijn lens staan, net als bij trouwerijen, vaak moet ik even stil staan om een opname te maken en dan loopt de rest gewoon door! (ik reis in groepen) en dus ben ik nu al in training om bij de volgende reis de groep weer in te kunnen halen. Want we gaan dit jaar naar Ladakh en Kashmir.

Ik begrijp het. Lijkt me heel vervelend als de rest dan doorloopt, wanneer je zelf probeert om nog wat mooie shots te krijgen. Wanneer gaan jullie naar Ladakh en Kashmir?

Breng je alvast wat warms mee in Kashmir-wol. Komt hier van pas bij échte winters.

P.S. 'k schakel nu ff over naar Het Gr.Zoekpl.Topic
 ff de evolutie bekijken.

Ik vertel hier liever niet, wanneer wij precies gaan, snap je?
Twee jaar terug al in de Spiti-vallei geweest, dus wij weten, wat ons te wachten staat. Ademnood bij het tracken.

Ok, snap ik wel. Ik wilde het ook niet precies weten hoor, bijvoorbeeld aankomende zomer of wat dan ook. :wink: Ik wens jullie alvast een mooie reis toe in ieder geval!

Dank je ik zal in de lente :wink: mijn best doen.

Doe je goed! :wink:

Zo het weekend is weeral begonnen,gelukkig heb ik geen nachtdienst.
Straks ga ik me laten verwennen in een vorm van een heerlijke oilmassage,moet daarvoor niet al te ver gaan (6km)
Iemand nog plannen voor dit weekend?
groetjes,georges.

Werken
 :frowning:

Goede morgen Thijs,
Nou als je in het weekend moet werken dan ben je toch vrij in de week of heb ik het mis?

Jupz. :slight_smile:

Maar weekend vrij is toch fijner dan door de week vrij. Mag nu tot en met donderdag reeksje werken. Valt mee dus!

Zo ben juist terug thuis gekomen de oliemassage heeft me deugd gedaan.
Straks nog een paar filmpjes bekijken op de televisie en daarna ga ik de stad eventjes in om een pizza te gaan eten!

Stad in om pizza te eten? Oelala Georges, etentje? :wink:

Hier vandaag ook aan de pizza, homemade :slight_smile:

Lekker! Hier aan de homemade kippensoep.

Ook niet vervelend.

Zeker niet! Nu ook nog een massage en ik ben tevreden. :smiley:

Duurt wel lang voordat Georges reageert
 :wink: