re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Nee… :frowning:

:tear:

Hoi Daniella,wil je nog bedanken voor je reactie in het georgessiam interview ! nou echt toppie je bent een prachtmeid !
groetjes en tot straks (ga een stukje eten)

:kus:

Huh, wat!? Meteen maar even gelezen. Leuk stukje Georges.

Graag gedaan hoor, Georges.

Heren, ik heb een vraag. Wie wil me helpen? :teeth:

Zeg het maar Daniella !

Nou bedankt zaan om ff te reageren (reactie) op het interview.

Volgende week ga ik naar Kiev, voor vier dagen, dus ik reis met alleen handbagage.
Nu ben ik van plan om na de douane nog wat te kopen, omdat mijn handbagage anders te zwaar wordt. Na de douane mag het natuurlijk gewoon mee en telt het toch niet meer als de handbagage die ik al had?
Nu is mijn vraag, hoe zit het dan als ik in Duitsland kom om over te stappen? Telt het extra tasje dan wél mee als handbagage, of ook niet?

Goh Daniella met welk vliegtuig maatschappij kom je van Frankfurt naar Schiphol?

Ik vlieg van Schiphol naar München, met Lufthansa.

Lieverd ik zal het morgen eens opzoeken en zal je hierover een berichtje sturen of ik kan het ook hier plaatsen.
Je weet Daniella voor een kus doe ik alles! :lol:

Bedankt Georges! :wink:
Heb er zelf ook al wat dingen over gezocht, en ik mag één stuk handbagage meenemen, dat is me duidelijk. Maar ik vraag me dus af of het tasje van na de douane op Schiphol dan ook telt. Als dat wel zo is, is het ook geen ramp. Dan neem ik gewoon een ander (lichter) cadeautje mee.

Zeg piep je zal wel enkele kleren meenemen of niet, kan je die onder je andere kleren niet aandoen? (bevoorbeeld)

Ja, ik zorg dat ik m’n dikste kleren al aan heb. Het ligt ook een beetje aan het weer. Ik verwachtte namelijk kou en sneeuw, maar het blijkt nu vooral regenachtig te zijn en boven nul. Als dat zo blijft, wordt het sowieso al een andere garderobe dan ik in gedachten had.

ach zo !! tja hier in de benelux verwachten ze van het weekend koudere temperaturen met sneeuwbuien als toetje.
Nou ik zal je wel missen nu je op wereldreis gaat naar Rusland.

Oekraïne, en ik ben maar vier dagen weg hè. :wink:

Nou ben is ene keer over Kiev gevolgen,dacht dat dit 4 uur vliegen was van Schiphol,Daniella !

Naar Kiev vanaf Schiphol is 2 uur en 45 minuten. Ik doe er in totaal 6 uur en 30 minuten over, vanwege de overstap.