Zet de flessen vodka maar op tafel, we praten en zingen…
Ik heb russische metal muziek op Aria…:RUSSIA::RUSSIA:
Hoi vrienden,tja gewoonlijk kom ik terug online op wwz zo rond 22:00pm
Daarvoor heb ik nog een horror film bekeken op tv (puls) vond hem heel slecht,ander en beter zou ik zeggen.
Ik vind het jammer dat weinig mensen Rusland bezoeken…als je het vergelijkt met Amerika of Thailand…etc,etc
Laten we een campagne starten om Rusland meer onder de aandacht te brengen. Iedereen wordt vast enthousiast als je mee gaat rocken met Aria. ![]()
Jammer dat de plicht weer roept…
Goed idee…:teeth:
Binnenkort ga ik naar Rusland en doe dan gezellig mee met het Rus topic…maar wat is Aria?
Aria is een russische metalband…Maaaarrr ik open op 17 februari in Skekrestaurant een kleine foto expositie over rusland. Skekrestaurant, zeedijk 5-8 in amsterdam-Centrum. Aanvang 14:00-17:00.
3 juni as open ik een grote foto expositie in Moskou, de expositie bestaat uit foto’s van de Trans siberie Express en de BAM lijn. Geen toeristenfoto’s maar foto’s gezien door mijn lens.
Als je belangstelling hebt Facebook bent van harte welkom en "like"gelijk mijn pagina.
We moeten mensen motiveren om Rusland te bezoeken…niet alleen Moskou of Petersburg, maar ook Irkutsk, khabarovsk, Krasnoyarsk of Komosomolsk. Zelfs Vladivostok is een bezoek waard. Maar ja, de meeste mensen nemen de Trans Mongolie Express. Is hun goed recht maar de achtertuin van Rusland is ook prachtig. Novosibirsk de op 3 na grootste stad van Rusland speelt veel competitie met Krannoyarsk heeft ongeveer 1 miljoen inwoners. Ulan Ude met zijn 400.000 inwoners de mensen hebben een Mongools uiterlijk. De Russen zijn aardige mensen, zeer gastvrij en zeer nieuwsgierig.
Русские моя кровь,
Русские мое сердце,
Русский Я тебя люблю
Tof! Ik ga ook even op de Facebook pagina kijken. ![]()
Nou wat is het stil hier in de stamtafel kletstopic!
Nou de griep is ook aangekomen in het noorden van Antwerpen,zal het vandaag niet lang trekken op wwz.(barstende hoofdpijn,koude rillingen en zweten) en tja morgen weeral gaan werken.
Ik ben er al…
Ik ben er ook.
Sorry voor het laattijdig berichtje,Daniella !
Was ff aan het werken op het forum,ook zal ik het niet lang trekken want ik ben een beetje grieperig !
Moet morgen weeral om 5:30am opstaan (werken) alsook het word een zware week (7/7 werken) met als uitschieter zaterdag en zondag nachtdienst.
Hopelijk valt het qua temperaturen mee in het weekend? ze verwachten koude temperaturen alsook sneeuw.(kijk daar eerlijk gezegd niet naar uit)
groetjes en mijn excuses Daniella maar ik ga mijn bed inkruipen,tot morgen en nog een goede nachtrust toegewenst !
georges.:dag:
Heb je me pagina gezien op facebook?
Maakt niet uit hoor, Georges.
Ik hoop dat de griep meevalt en dat je je na een nacht goed slapen weer beter voelt.
Het schijnt inderdaad koud te worden, maar ik denk zomaar dat het mee gaat vallen.
In februari ga ik naar een bestemming waar het waarschijnlijk wat kouder is! ![]()
In ieder geval, slaap lekker Georges!
:slapen:
Nee, ik ga nu kijken!
Zinloos, kan niet opgevraagd worden… Tenzij je "je"weghaalt ![]()