Leuk muziekje ,Daniella ik heb de hele clip beluisterd! When you gonna stop breaking my heart alsook your smile is a beautifull lie het doet me denken aan mijn ex vriendin die me een tijdje geleden gedumpt heeft,ik draag er nog altijd de littekens van.
Ik vind het ook wel een leuk liedje. “I hate to see you cry, your smile is a beautiful lie” vind ik wel mooi.
Ah, Georges… Ik begrijp het wel, ik vind het erg naar voor je.
:kus:
Niets van aantrekken het leven gaat voort,maar soms denk ik er nog aan!(het is een reflex )
Natuurlijk gaat het leven door, maar dat neemt niet weg dat je er niet meer aan kan en mag denken.
Hoi piep zo laat nog op?
Ik kruip mijn bed in,moet morgen vroeg op naar de winkel om het één en andere te kopen !
Slaapzacht Daniella !
Behalve die avatar van je…
Ik vind 'm wel leuk, ik laat mijn liefde voor Ded Moroz zien zodat ik tenminste wat cadeautjes krijg! ![]()
Kan me niet voorstellen dat jij geen cadeautjes krijgt…
Zo vrienden,ik ben terug verliefd (groot woord) geworden op iemand uit de Isaan streek in Thailand.
Ze komt uit Udon,is 29 jaar oud en ze werkt op de markt in de ochtend uren.
Gefeliciteerd Georges! En nu? ![]()
Leuk kerstcadeautje Georges ![]()
Vraag me dat ook af Daniella,wat nu?
Het kalm aandoen zeker en niets forceren,het is nog pril en we moeten elkaar nog wat betere leren kennen.
Nou de dame wilt wel een relatie met mij beginnen maar ik ben een beetje bang (het verleden heeft me ook geen windeieren opgebracht)
Bedankt Zaan,
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er moet van denken,terug een relatie beginnen met een thaise,in het verleden heeft dit me veel ellende gegeven.(huis+ massa’s geld dat ik kwijt ben geraakt)
Eerst een paar keer bezoeken is toch ook gezellig…
Helemaal eens met zaan.
Al 5 dagen niks… Hij zal toch niet al ondeweg zijn?!
lol2
Hahaha, nou, ik zou het hem wel gunnen. Als 'ie maar niet te hard van stapel loopt.
:hihi:
mompelt…iets met een ezel en een steen
Met vijf roze brillen op ziet die ezel de steen ook niet meer.