En wat schrijft de dokter voor,een reisje naar Thailand?
Ik zou je graag op een reisje sturen, Georges. ![]()
Nou je kunt misschien mee Daniella ,er is nog plaats in mijn koffer !:nod:
Graag! Lijkt me een mooie ervaring, en ook een totaal nieuwe ervaring, gezien ik nog nooit die richting op ben geweest. ![]()
Nou moet je beslist eens doen Daniella,met je vriend op vakantie gaan naar Thailand.(je komt terecht in een andere wereld)
Alles daar is spotgoedkoop (vervoer,hotels,lekker eten)
Ja, heb ik ook gelezen! Tickets zijn alleen aan de prijzige kant, nietwaar?
Valt nog wel mee, je moet alleen niet volgende week weg willen, dan betaal je de hoofdprijs.
Zoals Zaan hieronder al heeft vermeld ,als je in december op reis gaat naar Thailand dan ben je wel zo’n 1050 euro en meer kwijt aan een ticket!
De tweede week van januarie gaan de prijzen omlaag je vind al tickets van 550 euro en up!
Top! Ik zal het zeker overwegen. ![]()
Ga je vast geen spijt van krijgen…
Denk ik ook niet. ![]()
Daniella weet je nog toevallig de link om mijn youtube clipjes om te zetten naar mp3 ?
Video2mp3 deed het niet meer bij je, toch?
Dan deze: http://www.youtube-mp3.org/nl
Nou de laatste link die je hier hebt geplaatst werkt ook niet meer Daniella !
Heb je misschien nog andere suggesties?
groetjes,georges.
Het bestaat niet dat niks meer werkt, althans, bij mij werkt alles… Doe je niet iets verkeerd? ![]()
Ik heb geen andere suggesties. Er bestaan ook programma’s waarmee je video’s van YouTube kunt downloaden, en de audio kunt rippen.
Zal nog eens proberen en laat je nadien iets weten Daniella!
bedankt voor je berichtje! topie!!
Geen dank. Succes Georges!
Hoi Daniella,
Vandaag als test heb ik wat in de tuin gewerkt (het was nodig) achtertuin lag vol met bladeren!
Voel het nog wat trekken in mijn linker schouder (lichte pijnscheutjes)
Ben nog 16 dagen thuis en zal terug beginnen te werken op 2 januarie,of ik zou de lotto moeten winnen? (dan neem ik je mee op reis in mijn koffer !!)
Als je dan de lotto wint, krijg ik dan niet gewoon een stoel naast je? Meer kans dat ik mee kan en ook iets comfortabeler. ![]()
Godallemachtig zeg ,wat zijn jullie een koffiekransje geworden ,en natuurlijk Dane in het midden want er is geen ander.
Jammer-Zonde en wat dies meer zij:om …te huilen…