@ Dani , waar heb jij dat gelezen ? in het Moskouwer Dagblad of in de Pravda…
Moskouwer Dagblad, haha!
Nee, het was een blog van een buitenlandse man (uit India geloof ik) die schreef over de Nederlandse vrouwen.
Buitenlandse mannen muv de mijne ( Berlijner ) zeggen niet altijd de waarheid en al helemaal de Indianers niet .
Hahaha, mij hoor je ook niet zeggen dat het de waarheid is. Mijn Rus zegt ook niet dat Nederlandse vrouwen koud en gemeen zijn.
Ik blijf tenslotte 50:50, dus ik ben Nederlands genoeg.
Kan er iemand me helpen met firefox,vind de knop van de afbeeldingen niet op het startpagina van firefox?
Ben overgeschakeld van google naar firefox,omdat ik geen zoekopdrachten(foto’s) kan zoeken op google via het camera icoontje!
Hé kletsmajoren,
Weet iemand van jullie misschien hoe ik die verwijderde profielreacties helemaal weg krijg? Dus niet met dat berichtje “dit bericht is verwijderd door …”
Schoentje.
Een vraag voor de “Helpdesk” ?
en is er verschil: bericht verwijderd door een moderator of redactie van WWZ (blijft er dan misschien “verwijderd door …” staan, en iemand die zelf z’n profielreacties verwijdert blijft “verwijderd door…” dan eveneens al dan niet staan op de plaats vd verwijderde reactie?
Nu omdat in deze topic off the record mag geklets worden.
Vindt het erg frusterend omdat ik geen enkel zoekopdrachtje kan vinden,de dag dat ik het juist raad hang ik de Marokkaanse vlag op (dat zal wel nooit zijn)
Voor het zoekplaatje van Zaan was ik 3 uur bezig,en vond het niet.
Ook bedankt om jullie hulp voor suggesties wat betreft het niet werken van de zoekfuncties in google,ben er vet mee.
Internet en gewone afbeeldingen werken,maar niet om een link teplaatsen in de url waar het camera icoontje staat.
Ach kan maar beter zwijgen.
Het plaatje van zaan was ook niet te vinden met Google geloof ik. Dit is vaker zo wanneer men een zelfgemaakte foto plaatst. Ik vind het vervelend voor je, Georges. Ik heb je wel degelijk proberen te helpen maar mijn tips en ideeën zijn op.
Hoe moeten we trouwens vanaf onze eigen computers kunnen beoordelen waarom de zoekfunctie bij jou niet werkt? Het is echt lastig om te bedenken waarom het niet zou werken… Ik begrijp best dat het irritant is, maar ik denk dat niemand hier echt een idee heeft waarom die functie niet werkt.
:d
Ik zoek de foto’s daar inderdaad ook meestal op uit, of ik moet echt al geen goede foto kunnen vinden.
Wat het Google probleem van Georges betreft: Ik denk inderdaad dat hulp vragen via computergerelateerde sites beter is. ![]()
gemeen: neeehhh
koud: ja, mijn voetjes voelen aan als ijsklompjes nu.
(haha)
Hahaha, nee, gemeen zeker niet! Mijn voeten zijn overigens ook niet erg warm, dus we kunnen elkaar een hand geven. ![]()
Goede middag iedereen,ben juist op(nachtarbeid gehad)wat was het koud s’nachts,dat belooft voor het weekend,men spreekt van -5.
Toch maar mijn thermisch ondergoed aandoen,ben nogal een kouschijter!
Wow, -5! Haha. ![]()
Ik moet toegeven dat het inderdaad niet echt warm is, maar van die voorspelde horrorwinter komt ook niets terecht.
Pracht taalgebruik hebben onze buren toch ![]()
Zaan ik heb goesting in een glazen boterham! Wat wilt dit zeggen?
Danechka jij mag niet reageren omdat je al het antwoord weet.lol2
Moar ik zal precies nie antwoorden ze, ik heb juust goesting om te sloapen, dat is alles. Ne glazen boterham is nie veur mij.
Overigens vind ik ons eigen taalgebruik leuker, nanananananaaaa! ![]()
Een pintje Georges…
En het gegeven antwoordt is euch…correct!!lol2