Random land...liften/backpacken/interrail...Cultuur/natuur... augustus

Hoi allemaal,

Ik ben 23 jaar en kom uit Utrecht. Omdat ik net uit een relatie ben en al mijn vrienden nog wel vrolijk bezet zijn, zoek ik een reismaatje om in augustus mee op vakantie te gaan.

Ik heb nog niet echt een plan en sta voor heel veel dingen open. Liften, vliegen, varen, interrail, jeugdhostel, kamperen… Ik ben wel een echte doener en wil graag een actieve vakantie; ik hou van zowel culturele dingen (architectuur, concerten, musea, etc), als lekker wandelen in de natuur. Af en toe uitgaan vind ik trouwens ook wel leuk. Qua bestemming sta ik ook overal voor open, hoewel mijn voorkeur wel uit gaat naar Zwitserland of Ierland.

Denk je van; ja dit vind ik wel cool…dan kan je mailen naar [EMAIL=“jasper_massink@hotmail.com”]jasper_massink@hotmail.com.

groeten, -Jasper

Ha Jasper,

Heb helemaal hetzelfde plan, alleen dan in juli…

Wil dolgraag liftend europa door, buiten de gebaande paden. Maar alleen, of met twee meiden vind ik het net iets te spannend :wink: Dus: ik zoek een vent!

Ik zou graag couchsurfend onderweg zijn, low-budget en op zoek naar de lokale gebruiken…etc. Natuur, actief, maar ook een biertje op een festival klinkt goed.

Komt juli ook uit?

Groetjes, Milou

Ej shit balen man. Couchesurfen lijkt me ook echt heel leuk. Maar ik kan echt alleen in augustus. Kan je gewoon niet een maand later :)?

-Jasper

Ha Jasper,

Helaas, ik kan echt alleen maar van 7 juli - 2 aug. Daarna begint’t werkende leventje weer.

En jij dan, kan jij niet een maandje eerder :wink:

Balen!

Groetjes, Milou

Helaas…ik heb ook een werkend leven ;-).

Maar succes verder met een reismaatje zoeken.

Helaas!

Jij ook succes :slight_smile:

Hoi Jasper… hitch hiken van NL naar het Zuiden van Europa…

Via Zwitserland als je wil… naar Spanje of Portugal?

In aug. heb ik de eerste twee weken tijd :slight_smile:

Groeten!