Ik wil vrijwilligerswerk gaan doen in Costa Rica. Ik heb op de website van Rainsong gekeken en het ziet er erg leuk uit en is niet duur. Ik wil graag reacties van mensen die hier al zijn geweest. Waren er veel dieren? Was het leuk? Hoe waren de begeleiders?
Hey,
Ik ga in juli naar rainsong, kan je er dus nog niet veel over vertellen maar heb al aardig wat contact met de mensen daar gehad en ze zijn erg aardig en behulpzaam. Wanneer wil je er heen?
Ik was ook geinteresseerd in dat project. Nu mailde ik met iemand die daar net heen ging en ik kreeg dit:
Hey Annie,
Ik heb nu niet zo heel veel tijd om te emailen maar als je iets leuks met dieren wil doen ga dan NIET naar rainsong dat mens spoort echt niet. De dieren zitten in kleine vieze hokjes en der is niks wildlifes aan, ook worden ze helemaal niet vrijgelaten. Het is meer haar huisdieren verzorgen. Ik ben hier nu een week geweest, zou er 4 blijven, maar ik vertrek morgen. Ts echt te zot voor worden. Als je wat wil weten email me, ik kan vanaf volgende week meer mailen (hier is namelijk bijna geen internet)
groetjes tjarda
Dit heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer ben gegaan. Misschien hebben jullie hier iets aan!
Andere mogelijkheid is Coopesilencio vlakbij Manuel Antonio. Coopesilencio is een cooperatie van boeren die actief bezig zijn om de natuur te beschermen. zie: www.vrijwilligerswerkincostarica.nl