Natuur- of bouwproject Costa Rica

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk natuur- of bouwproject in Costa rica in combinatie met spaanse les. Vertrek eind september 2010 - terugkomst eind december 2010.

Heeft er iemand goeie voorstellen?

Groetjes Kristin

Hoi Kristin,

Bij SIW wordt een vrijwilligersproject in Costa Rica aangeboden waarbij het behoud van het leefgebied voor schildpadden centraal staat. Daarnaast is er de mogelijkheid om daar ook Spaanse les te volgen.
Kijk maar eens in de database van SIW (http://www.siw.nl/Evet/Een-vrijwilligersproject-zoeken.html).
Of neem contact op met het secretariaat!

Groeten Koen

Lannieke,

Ik heb vorig jaar in Costa Rica vrijwilligerswerk gedaan bij la tortuga feliz (www.latortugafeliz.com www.latortugafeliz.org) en dit is een van de geweldigste plekken waar ik ooit ben geweest.
Is vrijwilligerswerk ter behoud van 3 soorten zeeschildpadden, en gewoon een ervaring opzich in de jungle.ik vergeet mijn tijd daar nooit…

Daarnaast zit er bij Montezuma een project dat heet Rainsong Wildlife Sanctuary waar je werkt met verweesde dieren of gewonde dieren om die te helpen herstellen.

Ik wil je wel aanraden om niet via zo’n bedrijf als SIW te boeken, want dan betaal je je helemaal blauw aan kosten waar het project zelf niets aan verdiend.

Mocht je vragen hebben/foto’s willen/verhalen willen horen moet je me gewoon mailen!

vriendelijke reisgroeten,

Alex

PS ik zit deze zomer gewoon weer op tortuga feliz;)