Volunteer @ Turtle Conservation Project Costa Rica

Hoi!!:dag:

Mijn naam is Femke de Winter en studeer toerisme aan de Hogeschool Inholland.

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over vrijwilligerstoerisme voor een zeeschildpaddenproject in Costa Rica. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die het interessant vinden om een leuke vrijwilligersreis te maken naar het tropische Costa Rica en te helpen met de eieren van de schildpadden te beschermen en uit te zien komen! :slight_smile: De organisatie (Rancho Burica) waar ik voor werk wil een dergelijk vrijwilligersproject aanbieden met schildpaddennesten op eigen terrein, lijkt je dit leuk? Vul dan onderstaande enquĂȘte in zodat we dit project (voor jou) kunnen realiseren!

Graag wil ik je vragen een enquĂȘte in te vullen voor me om deze vrijwilligersreis vorm te kunnen geven. De enquĂȘte zal ongeveer 5 minuten tijd in beslag nemen. In de enquĂȘte zal gevraagd worden naar je belangstelling voor vrijwilligerstoerisme, de manier waarop je naar een vrijwilligersreis zoekt en hoe je een dergelijke reis zou boeken.

Alle gegevens die u invult zullen in vertrouwen worden behandeld en uitsluitend voor deze scriptie worden gebruikt.

De link naar de enquĂȘte: EnquĂȘte + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Alvast bedankt!!!

Femke