Jongens de problemen komen weeral terug,momenteel vertoef ik nog in Thailand,elke keer als ik reageer op een vraag of een topic maakt,verschijnt er op mijn scherm niets!Het inloggen is geen probleem,maar als ik naar een andere forum ga ben ik ineens uitgelogt!!en kan ik weeral mijzelf inloggen,het begint mij stilletjes de voeten uithangen.1/Ik zie mijn tekst niet op wwz en ten 2de,waarom ben ik altijd uitgelogt als ik naar een andere pagina of forum ga???Graag jullie deskundig advies,want ikzelf weet het niet meer!!gegroet:Georgessiam,Hua Hin Th.:chin:
Hallo Georges,
Wat gek dat het toch weer mis blijft gaan bij je. Hier in de sneeuw van Canada heb ik nergens last van.
Hoe lelijk het misschien ook klinkt, ik denk nog steeds dat het aan je eigen computer ligt. De site zelf werkt, bij de andere leden werkt het ook (anders was de helpdesk wel overspoeld met vragen).
Probeer eens al je cookies en tijdelijke internetfiles weg te gooien. In FireFox doe je dat via Extra -> Opties en dan in het tabblad privacy, in Internet Explorer ga je ook via Extra naar Internet-opties en dan zou je meteen op het goede tabblad moeten belanden met ‘cookies verwijderen’ en ‘bestanden verwijderen’.
Hierna opnieuw naar WereldWijzer, zorg dat je een vinkje zet bij ‘Herinner mij?’ en kijk of het dan allemaal weer werkt.
We horen graag van wat het resultaat is.
Succes in Thailand!
Jurjen
Hoi Georges,
Is het inmiddels gelukt vanuit Thailand?
Groetjes,
Yvonne
Liefste Yvonne,er waren loggin problemen!!2dagen kon ik mijn eigen tekst niet terugvinden.Maar het probleem is ondertussen opgelost,omdat ik gisteren tot mijn grote spijt terug ben aangekomen in Belgie!!:crybaby::crybaby:Ben er nog niet goed van!!(nieuwe topicvraag komt eraan op 9maart!!ff gezegd tussendoor!groetjes:georges:chin:
Hoi Georges,
Ik zie de peiling wel verschijnen!
Groetjes,
Yvonne