Queenspark Resort Kemer

hallo,

heeft iemand ervaring met het Queenspark resort in Kemer?

groetjes,
renatie

Wij zijn net terug uit dit fantastische resort (1/5 t/m 8/5).
Het eten en de bediening is wat ons betreft fantastisch. Het animatieteam (Russisch) is matig zeker wanneer je kleine kinderen hebt, echter daar gingen wij niet voor.
Zodra je buiten de gratis zaken komt (ja die zijn er!) en die toch wil, zal je behoorlijk geld moeten neertellen (Wijn, verse orange in de restaurants bijvoorbeeld of de massage).
De zg Discotour is een afrader want de kids worden naar een veel te dure disco gebracht (20 euro voor een mix).
Maar dit zijn zo’n beetje de enige wanklanken die wij hebben, dit resort is een regelrechte aanrader en zal naar de toekomst wel veel duurder worden, dus gauw doen!

Tony.

bedankt voor je reaktie, we zijn net terug van het Queenspark resort. Het was heerlijk, goed verzorgd en de kamers netjes. Wel waren ze nog druk bezig met het opbouwen van een aantal dingen. Het eten is heel goed verzorgd en uitgebreidt. Kemer is een leuke stad. Maar wij zijn vorig jaar naar Cornelia resort geweest in Belek en zulke mooie kamers hebben wij nog nooit gehad en zullen we vast nooit meer krijgen. Moet je vooral de super de luxe “lake houses” boeken, deze hebben een prachtige houten trap vanuit je kamer naar het zwembad en een eigen steiger, je mag er 24 uur per dag zwemmen, of neem een familiekamer je weet niet wat je ziet met een verdieping extra in je hotelkamer en twee prachtige badkamers. Maar ik las net iets over een aantal bomaanslagen in de toeristische steden en dat vind ik wel beangstigend. Ook dat gedoel met Onur air. Jammer want het is een land met potentie.

renatie

ja daardoor blijven denk ik wel toeristen weg.
door onur air enzo
want dan denken ze ja het is gevaalrijk ook door dei bomaanslaggen. maar het kan overal gebeuren ook in spanje,griekenland en zelfs thuis in nederland of belgie.