een was gewoon heel lomp, die stond vaak bij sasha (meisje van Vegas)
ik weet niet hoe hij heet. Immanuel bedoel ik niet hoor.
En dan nog zo’n spaanse, ook zo’n idioot.
En nog een beetje een ielig jochie, nederlander, blond haar… beetje een kneusje hihi
Nee geen stekels.
Maar goed, smaken verschillen. De persoon die ik bedoel zat op het strand een keer zoo te loeren dat ik bang was dat zijn ogen eruit zouden vallen,
ik houd daar niet van.
Doe dan een beetje tactisch ofzo…
Dat vind ik wel, dat proppers in Blanes anders zijn dan in Lloret de Mar. in Lloret waren het ook over het algemeen meer Spaanse proppers dan Nederlandse proppers vergeleken met Blanes. Ik vind Spanje hartstikke tof om op vakantie te gaan, maar de Spanjaarden vind ik zo opdringerig.
Mwoh, die lui tussen Hollands Patathuis & Queens in…
Die met die NEP-kleren…
Die vind ik irri, !
Egte Spanjaarden zyn wel aardig hoa
Behalve sommige meisjes, die zyn egt ARROGANT …
Ohwja, we stonden ooit met Erik te praten, kwam er n meisje aan in n rolstoel. Erik sprak haar aan of ze mee wou naar de Las Vegas, dat wyf heul arrogant : WAT ZYN WE WEER GRAPPIG
Damn, hy vraagt het toch netjes ?
Moet Erik haar dan negeren omdat ze in een rolstoel zat? Als Erik haar had genegeert was het niet goed geweest en heeft Erik haar aangesproken is het ook weer niet goed.
Kyk dat bedoel ik,
en weetje wat, dat wyf zei dus dat hy moest opzoutn., hy zo :
Ik bdoel het niet kwaad, maar gistern was er ook iemnad in n rolstoel by ons…
Dat mens helemaal over de rode ^^
ik heb toch ook 4 dagen op krukken rond gekrukt in blanes, maar geen 1 propper die mij aansprak…terwijl ik toch elke avond in de sunset te vinden was, en daarna naar de mimos…
Originally posted by André W@31-08-2005, 20:42:32
** ik heb toch ook 4 dagen op krukken rond gekrukt in blanes, maar geen 1 propper die mij aansprak…terwijl ik toch elke avond in de sunset te vinden was, en daarna naar de mimos… **
Misschien keek je wel heul boos
Of laten ze gwoon jou niet binnen
Ik vond het juist goed van Erik dat hij dat meisje had aangesproken!
En idd als hij het niet gedaan had was het vast ook weer niet goed geweest.
Niet leuk van dat meisje dat ze dat niet kon waarderen!
Mimos was zo onwijs duur, daar ben ik maar 2 keer geweest… Maar frederik en rudolf enzo gingen daar wel altijd naartoe om 3u