Proppers,

Welke propper vond jij het leukste ? :smiley:

Myn top 3 B)

1_. Peter (Arena)
2_. Mark ( Arena)
3_. Rudolf & Robbin (sunset)

Kben benieuwd :slight_smile:

Mijn top 3 van de proppers zijn:

1. Erik.(Las Vegas)
  2. Frederik.( Sunset)
  3. Pim. (Sunset)

haha ja peter is echt n toffe gast! in Nederland gewoon geschiedenis leraar op n middelbare school en in de vakantie propper… egt grappig… ik zelf vond milou van de las vegas wel n leuk meisje :smiley: en meisje met piercing onder de mond (net als ik B) ) van de arena ook wel aardigg

Originally posted by Wicked1@19-08-2005, 00:47:16
** haha ja peter is echt n toffe gast! in Nederland gewoon geschiedenis leraar op n middelbare school en in de vakantie propper… egt grappig… ik zelf vond milou van de las vegas wel n leuk meisje :smiley: en meisje met piercing onder de mond (net als ik B) ) van de arena ook wel aardigg **

van las vegas waren het beste :wink:

PEter een geschiedenis - leraar? Dat had ik echt niet achter hem verwacht.

Zo zie je maar dat sommige mensen toch anders zijn dan je dat je verwacht.

ja he! Meneer Heine is ie op school :stuck_out_tongue:

Peter is egt lekker joh :o
Kwil hem wel als leraaar :Y
Spybel ik mteen ni meer :stuck_out_tongue:

idd ja dan ga je geschiedenis ineens heel leuk vinden
maar mark(arena) en jurgen(las vegas) vond ik ook erg leuk :P:P

Weetje wat ik zielig vond ? Dat mark zyn enkel had gebroken :frowning:
Mr peter blyf n schatje(L)

ik snap niet dat iedereen die rudolf toch nog aardig vinden…
alleen al die kop van die knakker met een blik van “kijk mij eens knap zijn”
zijn arrogantie was te ruiken in heel blanes

Originally posted by WinkelWagentje@23-08-2005, 22:19:07
** Weetje wat ik zielig vond ? Dat mark zyn enkel had gebroken :frowning:
Mr peter blyf n schatje(L) **

echt hoe heeftie dat voor elkaar gekregen dan?

Rudolf is gewoon een apart gastje. Je hebt er altijd een tussen zitten die zo is. Als we allemaal zo zijn dan zou de wereld echt saai zijn.

Groetjes Christel

Originally posted by JoostN@24-08-2005, 10:22:38
** ik snap niet dat iedereen die rudolf toch nog aardig vinden…
zijn arrogantie was te ruiken in heel blanes **

Ach, misschien dat hy het zo uitstraalt. Maar kvin hem gwoon aardig ^^
Dus :slight_smile:
En ik bdoel, als jy knap bent en de meeste meisjes willen je, dan ga je toch ook niet zeggen van, ach ik ben lelyk oid ?!
Nja., :slight_smile:
Rudolf is gwoon AARDIG ^^
Is hy arrogant, dan ben ik dat ook ^^

Originally posted by - Jami -+24-08-2005, 11:26:40–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (- Jami - @ 24-08-2005, 11:26:40)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–WinkelWagentje@23-08-2005, 22:19:07

echt hoe heeftie dat voor elkaar gekregen dan? **
[/quote]

Hy was op de rots ofzo gweest in n dronken bui,
Kweet alleen niet meer cker ^^

*Originally posted by WinkelWagentje+24-08-2005, 17:05:43–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (WinkelWagentje @ 24-08-2005, 17:05:43)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>

[quote]
Originally posted by – Jami -@24-08-2005, 11:26:40
** <!–QuoteBegin–WinkelWagentje*@23-08-2005, 22:19:07

echt hoe heeftie dat voor elkaar gekregen dan? **
[/quote]

Hy was op de rots ofzo gweest in n dronken bui,
Kweet alleen niet meer cker ^^ **
[/quote]

best wel lullige actie als het zo is gegaan

Hoezo dan ? Hy glydt toch zelf uit ?:stuck_out_tongue:

Originally posted by WinkelWagentje+24-08-2005, 17:04:49–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (WinkelWagentje @ 24-08-2005, 17:04:49)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–JoostN@24-08-2005, 10:22:38
** ik snap niet dat iedereen die rudolf toch nog aardig vinden…
zijn arrogantie was te ruiken in heel blanes **

Ach, misschien dat hy het zo uitstraalt. Maar kvin hem gwoon aardig ^^
Dus :slight_smile:
En ik bdoel, als jy knap bent en de meeste meisjes willen je, dan ga je toch ook niet zeggen van, ach ik ben lelyk oid ?!
Nja., :slight_smile:
Rudolf is gwoon AARDIG ^^
Is hy arrogant, dan ben ik dat ook ^^ **
[/quote]

iemand heeft geen extra rechten als hij er beter uit ziet als andere (en hijs is ook niet de knapste, maar das mijn persoonlijke mening)
niemand heeft het recht om arrogant te zijn…
en als hij wel aardig is tegen jouw maar niet aardig tegen lelijke mensen vind jij het dus ook best?
tssss :blink:

Als jullie Rudolf al arrogant vinden, dan ken ik iemand die arroganter is dan hij. Dat mens komt uit Rotterdam die heb ik ontmoet in Blanes. Zij zei tegen een jongen die ik in Blanes ook ontmoet had, dat ze dikke mensen haatte. Dat vind ik pas arrogant. Ik ben namelijk ook dik. Ik zei d’r gelijk iets van. Waarom kun je nou dikke mensen haten als je ze nog niet eens kent? Rotwijf.

Groetjes Christel

Zoiets noemen ze vooroordelen, je kunt zelf wel zeggen, JA die heb ik niet. Maar volgens my heeft iedereen ze wel hoor !
Byna iedereen zegt tegen my dat ik arrogant ben, nou byna iedereen die my kent, vindt my dus NIET arrogant.
Misschien dat Rudolf arrogant kykt of doet of weet ik het wat, Hy is iig wel aardig tegen my !
En wil je weten wie n arrogante propper is ?!
Imanuel, hy is arrogant, hy spreekt alleen maar meisjes aan, en die moeten dn ook maatje 34 hebben.

Wederom, Rudolf op myn 3e plaats B)

pff tja tis je eigen mening…
maar vind het wel makkelijk als je genoegen neemt met
“dat hij wel aardig is tegen jouw”
hiermee zeg je dus, dat al scheld hij tegen de hele wereld, je hem toch aardig vind als hij aardig doet tegen jouw. ik heb trouwens ergens anders op dit forum gelezen dat hij je ook arrogant aankeek toen je naar hem toe kwam en zei wie je was. zulke mensen heb je echt niet nodig, die mensen moet je naast je laten liggen
tuurlijk is iedereen een beetje arrogant, maar dat maakt arrogant zijn niet goed. hoe arroganter je bent, des te meer je een klootzak bent.

en kom me alsjeblieft niet uitleggen dat het allemaal vooroordelen zijn… iedereen weet dattie opzichzelf geilt en arrogant is. lees al zijn berichtten op het forum en dan speciaal die van 1 collega van hem die hem niet zo aardig vond. ze moest alle foute dingen die zij had gezegt over hem, terugnemen en haar excuus aanbieden, anders liet hij haar ontslaan.
nee dan ben je een fijne vent.