Proppers,

Ach, laat hem toch lekker.
Iedereen leeft op zyn manier !

Kga jou toch ook niet lopen afkraken ?!

En nu gewoon weer on-topic, eventuele berichten die over Rudolf volgend of wat er op lyken, worden mteen gedelete

haha makkelijk hoor…

het verschil is gewoon, jij gaat volgend jaar weer naar blanes. Jij durft ook niks fouts over hem te zeggen. delete hem maar hoor lol.

Hoezo durf ik dan nix fouts over hem te zeggen ?!
Als ik iets hem aan te merken op iemand, dan doe ik dat ! Maar ik vind gewoon dat Rudolf aardig is, zowel tegen my, als tegen myn vrienden daar !

En als je ff goed leest in dit topic, heb ook wel gezegt dat ik Imanuel arrogant vindt. En hij komt volgend jaar ook weer ?! Dus… En vn mij part weet hij dat. Want hij weet dat al.
En als ik iets tegen Rudolf had, dan zeg ik dat ook wel tegen hem. En op ff het probleem uit de wereld te werken wat ik eerst had gezegd OVER Rudolf. Hij herkende me egt niet, dat zei hij namelijk laatst op msn. Dus

ok B)

We gaan hier niet ruzie maken over Rudolf, oke? Zo leuk of aardig is ook weer niet om ruzie over te maken. Maar iedereen heeft wel arrogantie in zich bij sommige mensen wat meer en bij sommige mensen wat minder.

1 ding is zeker Immanuel is een fucking player. Met zijn lelijke piercing door zijn lip.

Goh, jy krygt het mteen duidelyk met 1 bericht gloofk ^^

En je hebt gelyk over hem, vooral met zyn TEPELpiercing ^^
vriendin van my beweerde dat ze met hem vorige jaar had gezoent. Hy zo ; WTF ik doe het niet met mensen die dik zyn, kheb alleen mr maatje 32 …

Kyk, dat vind ik arrogant

Wat heeft het voor nut om ruzie te maken over iemand die je in de vakantie hebt ontmoet? So what hij is aardig of arrogant? Als hij happy is zoals hij is, voelt en/ of gedraagt, laat hem zo! Hij komt zijn eigen nog wel tegen als het moet!

ok mama

Originally posted by JoostN@27-08-2005, 15:05:09
** ok mama **

:lol:

Originally posted by WinkelWagentje@25-08-2005, 10:39:32
** Zoiets noemen ze vooroordelen, je kunt zelf wel zeggen, JA die heb ik niet. Maar volgens my heeft iedereen ze wel hoor !
Byna iedereen zegt tegen my dat ik arrogant ben, nou byna iedereen die my kent, vindt my dus NIET arrogant.
Misschien dat Rudolf arrogant kykt of doet of weet ik het wat, Hy is iig wel aardig tegen my !
En wil je weten wie n arrogante propper is ?!
Imanuel, hy is arrogant, hy spreekt alleen maar meisjes aan, en die moeten dn ook maatje 34 hebben.

Wederom, Rudolf op myn 3e plaats B) **

ik heb eigenlijk geen problemen gehad met proppers…of die ik niet aardig vond ofzo… ze waren allemaal vriendelijk …

en imanuel die is toch van de vegas?

die vind ik juist Superaardig:) hij propte ons bijna altijd hij ging zelfs met ons meelopen naar de pin automaat omdat hij er 1 wist die het wel goed deed…

duss

en Rudolf… was ook wel aardig … dus ik snap niet wat iedereen hier voor problemen maakt allemaal??

maar je mag natuuuuuurlijk je mening geven…

en winkelwagentje; imanuel propte mijn broer en zijn vrienden ook hoor :wink:

en ik zag m ook vaak genoeg op meisjes af stappen die een maatje meer hadden… :smiley:

Nja, dan zou die misschien nog wel nare ervaring hebbn vn vorige jaar met ons :stuck_out_tongue:
Maar elke x als wy hem zagen. Maatje 32 …

Trouwens, Christel Goed gesproke (Y) !

Denise,

Iedereen heeft zijn eigen ervaring met Immanuel en Rudolf. Ikzelf heb nog geen problemen met Rudolf gehad. Maar Immanuel is een player. Hij stond eerst te zoenen met een vriendin van me en de volgende avond stond hij weer met een andere de zoenen.

Groetjes Christel

playing is what players do :rolleyes:

Dat is waar, Joost. Maar sommige players zijn zo goed dat je ze niet herkent. Bij heel veel players kun je gewoon goed zien dat ze players zijn. De manier hoe ze lopen, praten, etc.

kent dan niemand johan?
die blonde van de arena?
dat was tog ook een sgatje hoor
hij stond altijd op de hoek bij Queens die hamburgertent
en saafus voor arena natuurlijk

sorry die twee ken ik niet. Misschien de anderen?

Ik vond het altijd erg gezellig met Immanuel, en Johan van de Arena vond ik ook een schatje. Met daan van de Arena kon ik ook altijd gezellig kletsen.
Maar Frederik van de Sunset is toch wel het allerlekkerst…
daar ben ik dan ook mee gegaan, hihihihihiihhi!!! ik weet dat het niet mag proppers, maar hij was zooo lekker…

Johan kenk ook wel :slight_smile:
Hys wel n sgatje :slight_smile:

Frederic is een schatje en hij heeft van die puppy ogen.

Robin dan ? [Sunset]